Skip to main content

Ik heb een Kobo libra2. Het heeft het altijd gedaan . Er was een storing bij kpn waardoor ik het wachtwoord van mijn ereader weer moest invoeren maar krijg nu elke keer : kan geen verbinding maken . Iemand tips ?

Dat is natuurlijk erg lastig Bart. Ik zou dan toch even goed controleren of het wachtwoord wat je invoert wel klopt. Lukt het niet kijk dan voor tips op deze pagina over KPN Wifi.

En je kunt ook altijd even bellen met 0800-0402 voor direct contact! 


Wachtwoord klopt want alle andere apparatuur zoals mobiel en laptop doet het. Sinds vorige week toen kpn een kleine storing had is het niet meer mogelijk om verbinding te maken met de ereader en wifi. Ja er is een andere manier om je ereader te updaten of boeken toe te voegen door het aan te sluiten op je laptop of pc.  Maar het was ook handig geweest omdat gewoon via de ereader te doen.  Net kpn gebeld en je raad het al… check je wifi   Aan uit.   Reset enz.  Allemaal al gedaan 


Wek merk en type modem heb je @Bartniczokm , eventueel ook (KPN) wifipunten aangesloten?

Hebben je binnen de reader de netwerkinstellingen als eens laten ‘vergeten’ en opnieuw aangemaakt?

 

 


Achterop staat kpn box 12 


Alles al gedaan. Ook de reader laten vergeten.  


Vermoedelijk maakt de reader alleen contact via de 2.4-band en kan de reader dit niet uit het modem filteren.

Daarom is er ‘extra wifi’ @Bartniczokm , als je dat activeert en alleen de 2.4-band aanzet met een eigen wifinaam en wachtwoord, zou de reader verbinding moeten kunnen maken.

 


Oké. Miss een domme vraag maar hoe werkt dat 


Oké. Miss een domme vraag maar hoe werkt dat 


Dat is geen domme vraag Bart! Ligt niet meteen voor de hand deze oplossing maar we hebben daar een artikel voor:

Â