Skip to main content
Beantwoord

Kom ik bij een verhuizing ook in aanmerking voor een welkomstcadeau?

• September 15, 2025
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik verhuis naar een nieuw adres, kom ik dan voor de huidige actie met gratis TV of welkomstcadeau in aanmerking?

Huidige adres heb ik ook kpn abbonement

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Nmnmnm nee, helaas niet, want je bent een bestaande klant die alleen maar naar een ander adres verhuist. Geef wel he verhuizing zo bijtijds mogelijk door zodat je niet zonder diensten komt te zitten, zie ook onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Succes met de verhuizing en veel woonplezier in je nieuwe woning.

7 reacties

• September 15, 2025

Nee. Niet als je een verhuizing doorgeeft aan KPN.

Wel als je op het oude adres gewoon opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Beste ​@Nmnmnm nee, helaas niet, want je bent een bestaande klant die alleen maar naar een ander adres verhuist. Geef wel he verhuizing zo bijtijds mogelijk door zodat je niet zonder diensten komt te zitten, zie ook onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Succes met de verhuizing en veel woonplezier in je nieuwe woning.

• September 15, 2025

KPN had met mijn laatste verhuizing (2022) wel een verhuiskado omdat ze blij zijn dat ze mee mochten verhuizen. Geen idee of dat nog steeds zo is. Niet dat dit te vergelijken is met de welkomst kados.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 15, 2025

Die cadeaus geeft KPN al een aantal jaren niet meer ​@Rowi. bij verhuizen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 15, 2025

Hallo ​@Nmnmnm ,

Als je dat echt heel belangrijk vind:  

Je kunt (als je een partner hebt) eventueel door jouw partner een abonnement laten afsluiten op het nieuwe adres. Dan komt jouw partner wel voor zo'n cadeau in aanmerking.

Maar realiseer je dan wel dat je bv e-mailadressen kwijtraakt als je die hebt van KPN.  

• September 16, 2025

Die cadeaus geeft KPN al een aantal jaren niet meer ​@Rowi. bij verhuizen

Hooguit niet meer sinds 2022. Maar dat mag je een aantal jaar noemen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 17, 2025

Goedemiddag ​@Nmnmnm , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Zoals er vanuit de Community ook al wordt aangegeven, krijg je bij een verhuizing geen welkomstcadeau, die krijg je alleen op het moment dat je nieuw klant wordt! Het zou waarschijnlijk een vrij prijzige aangelegenheid voor ons worden wanneer we iedereen die gaat verhuizen een gratis televisie o.i.d. cadeau zouden geven, dat gaat hem dus ook niet worden! Hoogstwaarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar iets anders kan ik daar niet van maken. In ieder geval heel veel succes toegewenst met de verhuizing alvast 💪🏻