Skip to main content

Kom ik in aanmerking voor superwifi 

@Pinda

 

Er is een actie gratis Super Wifi voor nieuwe klanten. 

 

Ben je al een bestaande klant, dan kun je nu met korting Super Wifi aanschaffen.

De aanbieding is nu tijdelijk 50 Euro korting : 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

 


Hoi @Pinda , precies wat @Noordzee  zegt! 🙂. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 


Hier even een reactie, ik ben al jaren abonnee bij KPN met alles in 1 thuis en 3 mobiele telefoon abonnementen. Mijn wifi thuis werkt niet overal perfect. Nu wilde ik over stappen naar KPN hussel en wat blijkt omdat je al jaren abonnee bent bij KPN krijg je maar 50 euro korting terwijl de nieuwe abonnee ze gratis krijgen. Ik betaal per maand 150 euro voor alle abonnementen en dan wordt je niet beloond maar als nieuwe abonnee wel? Zijn er hier meer abonnees van KPN die zich daar aan ergeren. Ik denk erover om mijn abonnementen op te zeggen want je wordt niet beloond als trouwe abonnee.


Ja daar zijn er meer van. Nieuwe klanten kunnen kiezen. Of korting of de super Wi-Fi. Jij hebt ooit ook zoiets gehad.  Daarnaast kan kpn natuurlijk niet iedere klant super wifi's geven. Reken maar uit wat dat kost met 2.5 miljoen vaste klanten.  Onbetaalbaar dus. Slecht Wi-Fi is tegenwoordig natuurlijk niet meer nodig. Zet op iedere etage een accespoint neer bekabeld uiteraard en je hebt Wi-Fi. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Dat word je zeker wel. Als bestaande klant met een oud abonnement ben je (meestal) goedkoper uit dan nieuwe klanten met een Hussel abonnement.

Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar daar is niets bijzonders aan. Want KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstbonus. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomstbonus kiezen voor SuperWifi's die ongeveer dezelfde waarde hebben dan de welkomstbonus. Niets nieuws onder de zon dus.


Als ik mijn abonnement verlengt kom ik dan wel in aanmerking voor super Wifi? 


Als ik mijn abonnement verlengt kom ik dan wel in aanmerking voor super Wifi? 

Hallo @Bernhard , niet gratis, die kun je wel kopen bij KPN.

 


Ik heb mij laten vertellen door klantenservice dat je recht op op 2 gratis WiFi. Versterkers bij problemen met signaal.


Hoi @Zhilon, dat klopt inderdaad!
Als je onze online wifimanager doorloopt en deze constateert dat je wifiversterkers nodig hebt kun je die daar gratis bestellen!