Skip to main content

Ik merk dat ik bij gebruik van Edge op mijn pc niet op “Mijn KPN” kan én dat als ik webmail gebruik , op de plaats waar normaal email, agenda, contacten staan (rechts van het KPN logo) bovenin het scherm wisselend uitroeptekens en vraagtekens staan. Hetzelfde gebeurt rechts van “nieuw bericht”,

Bij gebruik van Chrome werkt alles zoals het hoort.

(Hoe) op te lossen?

Groet John

Misschien gebruikt u een verouderde versie van Edge, en staat er misschien een update klaar.

Om Edge te updaten moet u de volgende stappen doorlopen:

 

Start Edge en klik op de "..." in de rechterbovenhoek en toegang tot de instellingen.

Klik op 'Over Microsoft Edge' links onderin en het wordt gecontroleerd als u een nieuwe update nodig hebt.

Als het nog steeds niet werkt, klikt u op 'Instellingen opnieuw instellen' links onderin  en doet u de tests.

 

Mocht dat niet werken, zou u alstublieft een screenshot kunnen sturen van de pagina met de vraagtekens/uitroeptekens? Probeer de privegegevens uit uw screenshot weg te strepen, lukt u dit niet? Dan kunt u het ook even in een prive berichtje sturen en dan doe ik het voor u.

 

 

 


Ik gebruik standaard Chrome, maar even naar Edge overgeschakeld via Windows 11 en alles werkt gewoon goed binnen de webmail.

 


 

'Instellingen opnieuw instellen' 

Dát was de oplossing. Thnx.

Te optimistisch geweest; op 1 laptop werkt het wel op een andere niet:

Groet,

John

 

 

 

 


Reageer