Skip to main content

Ik wilde voor Kpn gaan vanwege de deal met de ipad maar nu beetje laat want het was alleen dit weekend. Komt er nog zo'n deal? Of is het ergens nog wel in te vullen? 

Helaas ben je te laat @Aloha 
De KPN kan je nooit vertellen wat en wanneer de volgende deal is, dus dat zul je zelf in de gaten moeten houden.


Hoi @Aloha en welkom hier op ons forum!

Helaas is die actie inmiddels ten einde, zoals @huistijger al aangeeft. Er zullen op korte termijn ongetwijfeld nieuwe acties komen en ik hoop dat er gauw een aanbieding komt die voor jou minstens zo interessant is als de actie met de iPad!


Ja dat is dan wel een beetje laat als je nu wil overstappen 😉


Ja dat is dan wel een beetje laat als je nu wil overstappen 😉

Je kunt het overstappen uitstellen totdat er een actie komt die jou aanspreekt 😉


Hallo @Aloha ,

Je hebt geluk. Ook dit weekend is de actie met de gratis iPad actief. Je hebt nog een kleine anderhalve dag om hiervan gebruik te maken: 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen


Dank je!! We zijn nu wel overgestapt. We hebben een iPad nodig voor school dus dit komt prima uit. Fijn dat je even waarschuwde. 


Graag gedaan! 👍


Hallo @Aloha 
De aanbieding met de iPad is er weer dit weekend, wees er snel bij voordat het weer over is.


Hallo @Aloha 
De aanbieding met de iPad is er weer dit weekend, wees er snel bij voordat het weer over is.

Even de laatste drie berichten teruglezen…. 

 


Tja, had nu niet meer het gehele bericht gelezen natuurlijk, dank je wel @Noordzee 


Met al dat zoeken wat ik heb gedaan heb ik ook wel een iPad verdient, maar dat gaat vast niet gebeuren 😎


@huistijger haha mijn eeuwige dank heb je.