Skip to main content
Beantwoord

Komt de monteur nog wel?

  • March 25, 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo,

ik ga per 1-4-2020 over naar KPN. Ivm het coronavirus ga ik er vanuit dat de monteur niet komt. Krijg je hier nog officieel bericht van? Ik ga het maar zelf proberen te installeren en zie wel of ik eruit kom.

 

Katja

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ivm corona (lees ik ben ziek) wil ik niet dat de monteur op 1 april a.s. komt.

Duidelijk, en dankjewel voor het doorgeven. Ik ga dit morgen voor je afbellen, kan ze nu niet meer bereiken. 

Ik wens je ontzettend veel beterschap toe! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 25, 2020

Hi Katja, welkom op het forum. 

Heb je al een bericht van ons gehad dat de monteur niet meer komt? Dit verschilt namelijk per aansluiting, in bepaalde gevallen kun je dit namelijk niet zelf doen. Dan moet er juist een monteur komen, en die monteurs komen nog wel. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ivm corona (lees ik ben ziek) wil ik niet dat de monteur op 1 april a.s. komt.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ivm corona (lees ik ben ziek) wil ik niet dat de monteur op 1 april a.s. komt.

Duidelijk, en dankjewel voor het doorgeven. Ik ga dit morgen voor je afbellen, kan ze nu niet meer bereiken. 

Ik wens je ontzettend veel beterschap toe! 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 27, 2020

Bij deze geannuleerd.