Skip to main content

Beste KPN,


Zit er voor bestaande klanten in bepaalde regio's van Nederland nog iets van een snelheidsverhoging in 't verschiet (investeren) of melken jullie de koperleiding helemaal uit??
Betaal me al jarenlang suf aan een duur abbo waarbij de concurrentie niet stil staat, maar KPN dus wel in onze regio blijkbaar…
64 Mb max. is niet meer van deze tijd…

Maar wel de volle mep rekenen..
HELP!!!

 

Wat ik nergens lees, als ik het goed heb gelezen,  is of de playstations wel bekabeld zijn aangesloten op het modem? 


Precies dat dus, ik betaal al jaren voor een 100 Mbit abo, terwijl ik maar maximaal 64 Mbit heb…

Dan kun je m.i. volgens mij wel 'gewoon’ naar 50/5. Dat heb ik nu via DSL. Maar ontvang 68/29 (op een 110 Mb/s lijn). Je zal met 64 dan 64 down krijgen en ook wel wat meer dan 5 up.

Als ik 't laat aanpassen naar 50 Mbit, heb ik nóg minder snelheid…

Dat lijkt mij dus niet het geval.

Wat mij opvalt is dat er mensen via KPN voor 't zelfde geld tot wel 200 Mbit kunnen trekken, de concurrentie regelmatig met snelheidsverhogingen op de proppen komt, maar bij mij gebeurt uitgezonderd prijsverhogingen, niks…..

Nou, dat is niet “voor hetzelfde geld”. Een snelheidsverhoging naar 200 kost ook weer extra per maand.

 

En je zult zeker de Experiabox V10 hebben. Dat is de enige die pairbonding ondersteunt.

Houd kpnnetwerk.nl in de gaten. Het is uiteindelijk de bedoeling het hele koperdraadnet uit te faseren.

Ook kan het zijn dat een andere partij, vaak Delta Fiber, glasvezel (eerder) aanlegt in je woonplaats. Daar is echter geen kpn op leverbaar, maar in dat geval zou je beter toch overstappen.

Hier komt nu glasvezel. Al zou je verwachten dat een gebied met 200 Mb/s bonding wel later aan de beurt zou komen dan wanneer het zoals bij jou ‘maar’ 64 Mb/s is.

Precies, hier gaat E-fiber volgend jaar dus ook de glasvezel ingraven.
Maar ben altijd een redelijk tevreden klant geweest bij KPN en aangezien ik ook mobiele abo's heb bij KPN en ik graag alles bij 1 provider wil houden, was ik benieuwd of er nog iets aan 't netwerk gedaan wordt de komende tijd.
Dus niet.
Dat maakt mijn keuze wel makkelijk….

Iedereen bedankt voor de uitleg…

Groet,
Caantje


https://www.e-fiber.nl/project/sittard-geleen/

Ik zie daar geen mij bekende provider. Alleen Youfone ken ik bij naam, maar heb er verder geen productkennis (bv zenderaanbod) van.

Met je verbruik, 2 gamers, zou je zeker 200/200 moeten hebben.