Skip to main content

Hallo, ik vroeg mij af of bij mijn in de beurt glasvezel komt. Laatst kwam Odido langs de deur bij ons, en vertelde dat alleen hun netwerk bij ons met glasvezel komt. Klopt dit? Want uit paniek ben ik overgestapt naar hun maar eigenlijk ben ik heel blij met KPN service. Mij werd gezegd dat KPN in andere regio's glasvezel gaan aanleggen en als ik niet overstap de koper uiteindelijk uitgeschakeld word. Omdat ik belangrijk vind dat ik niet zonder internet blijf ben ik over gestapt maar achteraf weet ik dus niet of het goede keuze was. Zou het heel erg vinden als Odido tegen mij heeft gelogen dat hun enigste netwerk is die bij ons in de beurt glasvezel geeft aangelegd. Ik hoor het graag.

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Koper wordt alleen uitgeschakeld door KPN als er Glasvezel (van KPN) ligt.
Zolang dat er niet ligt blijft het koper gewoon werken….


KPN zal vast een keer glasvezel gaan leggen bij u. Maar als ik het zo begrijp uit uw verhaal gaat eerst Odido dat doen. KPN zal dan wachten totdat Odido helemaal klaar is. Dus dat kan zomaar nog 5 jaar of langer duren. 

Zolang KPN geen glasvezel van zichzelf bij u in de straat heeft liggen zal koper bij u niet afgesloten worden.


Hallo @FamvDijk als je via onderstaande link een adres-controle doet, wat krijg je dan te zien???

https://netwerk.kpn.com/

 


Reageer