Skip to main content
Beantwoord

Koperaansluiting wel aanwezig maar niet bekend bij KPN

• January 15, 2025
  • 18 reacties
  • 159 keer bekeken

In onze nieuwe woning is een ISRA punt onlangs aangelegd door KPN

Buitengebied derhalve geen glasvezel aanwezig.

Bij afsluiten abonnement  zegt KPN dat er geen aansluiting is???????????

Nu al 3 keer 

Telefonisch contact heeft nog niet geholpen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@P.A.M. T . 

Disclaimer: deze community is in principe niet voor één op één contact maar. Hier helpen klanten elkaar. Maar ik wil toch graag even meekijken. ;-)

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

Ik wist niet dat KPN nog ISRA-punten aanlegt. Is er ook een kabel getrokken naar je woning?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Ja

Paul

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

Beste ​@P.A.M. T kun je eens een foto plaatsen waar jouw KPN-kabel binnen komt en een foto van het IS/RA-punt?

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

@Ik_Combineer doet kpn nu nog oude isra lijnen aanleggen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

• January 15, 2025

Je schrijft "nieuwe woning". Is dat een woning die echt net nieuw gebouwd is? Of een ouder huis waar jij naar toe verhuist?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Niieuw

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

In buitengebied gebouwd

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

Beste ​@P.A.M. T het kan zijn dat het nog zo nieuw is dat KPN Netwerk, die verantwoordelijk is voor de infrastructuur het nog niet doorgegeven heeft aan KPN, de provider.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 15, 2025

Zeker, nieuwe wijken niet maar als er in lutjebroek geen glas ligt en er wordt 1 huis bij gebouwd gaat kpn geen kilometers aan fiber uitrollen. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

Zeker, nieuwe wijken niet maar als er in lutjebroek geen glas ligt en er wordt 1 huis bij gebouwd gaat kpn geen kilometers aan fiber uitrollen. 

Ik dacht dat er in dat geval geen nieuwe aanleg werd gedaan omdat kpn toch van het koper afwil

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 15, 2025

Ik dacht dat er in dat geval geen nieuwe aanleg werd gedaan omdat kpn toch van het koper afwil

Een klant kan via mijnaansluitingen.nl altijd een aanvraag doen, en zal dan voor de kosten moeten betalen. Indien KPN in de toekomst glasvezel komt uitrollen in de wijk neemt KPN direct je huis mee en wordt je gratis over gezet op glas.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

dank voor je informatie ;)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 17, 2025

In onze nieuwe woning is een ISRA punt onlangs aangelegd door KPN

Buitengebied derhalve geen glasvezel aanwezig.

Bij afsluiten abonnement  zegt KPN dat er geen aansluiting is???????????

Nu al 3 keer 

Telefonisch contact heeft nog niet geholpen.

Hoi ​@P.A.M. T . Je schrijft onlangs aangelegd. Is dat dan via mijnaansluiting gegaan?  Verder ben ik benieuwd wat de collega's aan de telefoon gezegd hebben en of ze iets in werking hebben gezet dat duidelijk wordt dat er bij jou een aansluiting is. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Na haalbaarheidsonderzoek is het via hbokoper aangelegd. Kosten 1500,- voor 5 meter graven. Ik had al een mantelbuis naar de meterkast laten leggen.

collega’s hebbenmij vriendelijk te woord gestaan en steeds een aanvraag gedaan. Zoude terugbellen. Dit is niet gebeurt. Inmiddels voor de 4e en 5e keer aangevraagd. H

• January 17, 2025

collega’s hebbenmij vriendelijk te woord gestaan en steeds een aanvraag gedaan. Zoude terugbellen. Dit is niet gebeurt. Inmiddels voor de 4e en 5e keer aangevraagd. H

Aanvraag voor wat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Internet en tv

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

@P.A.M. T . 

Disclaimer: deze community is in principe niet voor één op één contact maar. Hier helpen klanten elkaar. Maar ik wil toch graag even meekijken. ;-)

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?