Skip to main content

Beste KPN,

een tijdje geleden heeft KPN onze modem vervangen vanwege diverse problemen. Ik ben al een tijdje bezig om onze omvormer te koppelen aan de nieuwe modem maar tot op heden helaas niet gelukt.  Alle apparaten zijn gekoppeld behalve omvormer. Zou u mij daarbij kunnen helpen? Mijn dank! 

Hi @Siscool, welkom op het forum!

Zou je ons iets meer informatie willen geven? Om wat voor omvormer gaat het precies? En waarom lukt het niet? Hoe ver kom je en waar gaat het mis?


Beste Maja, dank voor de reactie. Het gaat om een omvormer merk Sma. Ik weet niet waar het misgaat maar mij is verteld dat waarschijnlijk een poort op de modem niet open is waardoor de omvormer niet kan communiceren met de modem. 


Bedankt voor de opheldering! Heb je al een kijkje genomen op de ondersteuningspagina van SMA? Hier wordt benoemd wat je kunt doen nadat er een nieuw modem geplaatst is, zou je dit eens willen proberen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste Maja, 

Dank voor de tip! Dat heb ik nog niet gedaan. Ga in het weekend weer voor zitten. 
 

Groetjes en fijn weekend! 


Helemaal prima, succes en jij ook alvast een fijn weekend!


Dank!