Skip to main content
Beantwoord

koppeling Experia wifi

  • December 25, 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb het wachtwoord van mijn Experia WiFi aangepast en wilde dat bij de 2e ook doen. Dat bleek echter niet nodig te zijn omdat het wachtwoord al ‘gekopiëerd’ was naar de 2e. 

Klopt dat?

Tevens lijkt het erop dat de ene Experia WiFi de master is en de andere slaaf. 

Klopt dat of heb ik de versterkers verkeerd geïnstalleerd?

Zie bijgaande schermfoto

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Cor08 ,

Wat je in de ene Experia wifi wijzigt geldt automatisch ook voor de andere, 2 handen op 1 buik dus.

Er moet er 1 de baas zijn, 2 kapiteins op 1 schip gaat ook niet, toch?

Afhankelijk van het merk en type modem dat je van KPN hebt is op het modem de wifi nu uitgeschakeld.

Ziet er dus goed uit.

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • December 25, 2020

Hallo @Cor08 ,

Wat je in de ene Experia wifi wijzigt geldt automatisch ook voor de andere, 2 handen op 1 buik dus.

Er moet er 1 de baas zijn, 2 kapiteins op 1 schip gaat ook niet, toch?

Afhankelijk van het merk en type modem dat je van KPN hebt is op het modem de wifi nu uitgeschakeld.

Ziet er dus goed uit.

 

 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 25, 2020

Hallo @Cor08 de beide Experia WiFi’s vormen één systeem. Ze werken samen en je komt in dezelfde schermen terecht, ongeacht welk ip-adres je kiest. Je komt altijd terecht bij de ‘Primary’ unit.


  • Auteur
  • Topper
  • December 25, 2020

Bedankt Jan & Ruud voor de snelle feedback. 

Fijn dat ik verder niets meer hoef aan te passen

groet Cor