Skip to main content

Ik wil voor het volgen van een begrafenisdienst binnen 3 dagen voor 1 bepaalde dag (desnoods voor max. 1 maand) een onbeperkte internetbundel. Hoe kan ik dit regelen?

Dus daarna wil ik weer terug kunnen naar mijn huidige bundel / abonnement.

Alvast bedankt.

Hoi @Veluweman, welkom hier. 

Je wilt dus tijdelijk jouw abonnement even verhogen, dat is niet mogelijk. Als je door je data heen bent, dan wordt de snelheid geknepen. Dan is het alleen nog snel genoeg om de appen of even de bankgegevens te bekijken. Je kan er dan wel voor kiezen om extra data bij te kopen. Of is er niet een plek waar je gebruik kan maken van de WiFi?

Veel sterkte gewenst. 


Inderdaad wil ik het abonnement tijdelijk even verhogen want:

ik wil mijn mobiel gebruiken als Wifi  voor mn laptop en die aansluiten op een TV-scherm op de locatie waar de plechtigheid gevolgd gaat worden. Er is op die locatie echt geen andere Wifi. Omdat het beeldmateriaal gedurende ca. een uur veel data zal vragen, zoek ik naar uitbreiding van mijn bundel/abonnement.


Als je nu jouw abonnement verhoogt, dat kan, alleen dan gaat het pas de 1e van de volgende maand in. Dat is dus te laat. Daar schiet je niets mee op. Ik heb hier zo even geen idee voor helaas. Heb je geen huishouden waarbij anderen hun mb's kunnen delen?