Skip to main content

Geachte, ik maak gebruik van kpn internet, tv en vast bellen. Mijn jaarcontract is afgelopen in 2017.

Als ik nu een nieuw contract bij KPN afsluit, kom ik dan in aanmerking voor de 6 maanden korting?

Of moet ik eerst officieel opzeggen?

Mvrgr.

Wick

Hallo @Wick1969 , dan moet je eerst opzeggen, dan minimaal 6 maanden wachten en dan kun je je weer aanmelden als nieuwe klant, maar dan zit je dus 6 maanden zonder alles, of je stapt over naar een andere provider en krijg je een contract voor minimaal 1 jaar en kun je daarna weer terug naar KPN als nieuwe klant.

 

 

 


Wellicht als je belt met 0800-0402 de klantenservice dat je wellicht na 7 jaar toch nog iets kunt krijgen, niet geschoten is altijd mis toch !!


Ha @Wick1969, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt: wij bieden alleen een welkomstkorting aan nieuwe klanten. Als je vervolgens een ander abonnement kiest, zit daar geen korting aan verbonden. Wel is het altijd goed om van tijd tot tijd te kijken of jouw abonnement nog bij je past. Wellicht gebruik je bepaalde opties in jouw huidige abonnement niet óf zijn er juist andere opties die je wel graag wilt hebben. Het staat je altijd vrij om eens met de collega's te bellen om te kijken of jouw abonnement nog bij je behoeftes aansluit!