Skip to main content
Beantwoord

Korting | Creditnota weer niet verwerkt

• February 25, 2020
  • 28 reacties
  • 547 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Onbegrijpelijk... maar misschien kan een KPN medewerker dit uitleggen?

Ik weet niet precies wat er uitgelegd moet worden. De meldingen uit de screenshots, welke ik nog steeds krijg met mijn postcode, zijn heel duidelijk. Omdat er glasvezel is aangelegd krijgen wij in deze omgeving als actie 3 maanden lang gratis Hussel Thuis. Daar valt niet zo heel veel aan uit te leggen toch?

Jawel. Leuk dat er glasvezel aangelegd is, maar waarom zou dat (extra) korting op moeten leveren? Zoals ik eerder al zei:

Dat is voor mij dus een groot vraagteken.

Als bij mij het asfalt in de straat vervangen zou worden, krijg ik dan ook korting op de wegenbelasting? Nee toch? Dat is toch van de zotte?

Er valt inderdaad niet zoveel uit te leggen. Dat is gewoon een actie waarvoor wij gekozen hebben in dat gebied. Het komt wel vaker voor

TFHFony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

Hier ben ik weer, en ik heb antwoorden. Dit blijkt te zijn veroorzaakt door een bugje in het systeem. Je hebt gewoon een jaarcontract, alleen is die datum er niet goed ingekomen. En daardoor dan dus ook de korting niet. De datum kunnen ze herstellen, alleen de korting niet. Dus die ga ik handmatig corrigeren. Wat betekent dat je de hele drie maand korting ineens gaat krijgen op je komende factuur (rond 23-03).

Beste @Erik_ 

Ik heb net de factuur binnen gekregen en nu klopt het wel. Bedankt voor de hulp!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 26, 2020

Top, goed om te horen :)