Skip to main content
Ik woon in het buitengebied waar we alles via de vaste telefoonlijn moeten doen.

Bij het afsluiten van KPN Compleet in April 2019 werd al het volgende aangegeven;

Op basis van uw producten, verwachten wij de volgende maximale internetsnelheid op uw adres:

10 Mbit/s download

1 Mbit/s upload



Op basis hiervan krijg ik een korting van € 5,00, omdat de aangegeven down- en uploadsnelheden bij lange na niet gehaald worden.

Tot nu toe is er niets veranderd aan de up- en downloadsnelheden en toch zie ik in het kostenoverzicht dat deze optie verwijderd is.



Verwijderde opties Korting Internetsnelheid € -5,00

Factuur ontvangen en inderdaad de korting is nog steeds actief.

Een vraagje.

Waarom staat dan op mijn KPN onder Extra opties wijzigen of toevoegen de opmerking

 


Datzelfde heb ik met het opnemen pakket. Niet over nadenken als het op de faktuur maar klopt.


Het systeem gaat er dan vanuit dat als je een wijziging zou doorvoeren, de korting komt te vervallen. Waarschijnlijk omdat er ergens toch nog een overblijfseltje is van de Sneller Internet Buitengebied mogelijkheid is. Immers, als je dat zou hebben dan vervalt de korting. Zolang je niets wijzigt is er sowieso niets aan de hand. Als je wel eens iets wilt wijzigen, geef het dan even aan. Dan doe ik het voor je, voor de zekerheid.