Skip to main content
Op 23 november 2018 heb ik met de blackfriday aanbiedingen mijn tv abonnement omgezet naar een 4k aansluiting. De aanbieding was een korting van 9 maanden. Dit heb ik ook bevestigd gekregen.





Maar tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail dat mijn korting nu al afloopt. Na 3 maanden dus. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Ik wil jullie verzoeken dit te herstellen naar de 9 maanden zoals dat is afgesproken.
Goedenavond MSQH, bedankt voor je bericht!



Het is uiteraard niet de bedoeling dat je opeens geen korting meer krijgt, terwijl dit wel is toegekend. Ik heb, omdat je jouw gegevens al had ingevuld, het direct doorgezet naar onze afdeling die over de facturering gaat. Ik ga er vanuit dat zij dit herstellen indien het niet correct is gegaan. Het kan zijn dat zij hierover contact opnemen met jou, maar het kan ook zijn dat dit achter de schermen gebeurd. Ik zal het persoonlijk even in de gaten houden!


Bedankt voor je snelle reactie. Ik wacht het af.
Goedemorgen MSQH, bedankt voor je geduld. Ik heb inmiddels reactie, en moet het volgende meedelen. De bevestiging die je hierboven hebt laten zien, is niet de officiële bevestiging. Deze heb je 2 a 3 dagen later nog in je mailbox ontvangen. Ik heb ook even hiernaar gekeken, en op die bevestiging staat gewoon 3 maanden korting. Dit misverstand is denk ik als volgt ontstaan: Je hebt een bestelling geplaatst via de website, er vanuit gaande dat je een nieuw pakket bestelde. Hiervan heb je de bevestiging ontvangen, zonder enige controle door het systeem. Hierna wordt er een controle gedaan, en omdat je al klant bij KPN was is dit een wijziging geworden. Bij een wijziging naar een nieuwe propositie, zoals van Alles-in-1 naar Internet en TV 4K, krijg je wel korting maar niet 9 maanden lang.



Het is dus wel correct dat je korting nu afgelopen is. Ik begrijp goed dat je misschien de officiële bevestiging niet goed hebt doorgelezen, maar dat is wel waar we vanuit gaan. Mocht je deze gemist hebben of niet meer kunnen vinden, kan ik deze uiteraard nog even nasturen.



Maar helaas klopt het dus dat je 3 maanden korting hebt ontvangen, en geen 9 maanden. Mijn excuses voor de verwarring!

Reageer