Skip to main content

In januari heb ik een nieuw Hussel abonnement afgesloten (ik was afkomstig van Telfort), waarbij bij de aanvraag gekozen kon worden dat je al een of meerdere mobiele abonnementen had van Telfort of KPN.

Hiervoor zou je dan een korting van €5,- per maand krijgen.

 

Nu ik de 2e maandelijkse factuur heb ontvangen van KPN en ik hierover niets terug zie/kan vinden, toch eens bericht hierover. Kan ook nergens ergens iets hierover terugvinden.

 

Ik heb dus een Hussel abbonement en 2x Telfort/(KPN intussen) sim only abonnenmenten

 

Wat moet ik doen om deze korting actief te krijgen zoals ik in de aanvraag aangegeven heb, is dit bekend bij iemand?

Hoi @radial ,

Heb je je al aangemeld voor de korting van 5 euro per maand? 

Dat kan op deze pagina : 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

 

 


Hoi @Noordzee,

 

Bedankt voor je bericht, ik had dit een tijd geleden al eens gedaan, maar niets teruggehoord, dus heb de aanmelding nog eens gedaan, misschien is dit de oplossing wel.

 

Thanks.


Prima, je mag nu toch aannemen dat je nu een bevestiging gaat ontvangen van KPN. 


@radial Welkom op het forum. Ik zou graag even met je mee willen kijken wat de stand van zaken is op dit moment. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Ik zie namelijk dat je gegevens nog niet compleet zijn. Dan kan ik je gegevens er bij pakken en voor je uitzoeken hoe dit zit. 


@Rutger_ Dank voor je bericht, volgens mij moet nu alles compleet zover ingevult zijn. Hoor graag van je.


@radial Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik heb de gegevens er bij gepakt en ik zag dat je nog niet was aangemeld voor de Hussel voordelen. Dit heb ik nu alsnog gedaan. In dit specifieke geval heb ik uit coulance ook de gemiste korting vergoed, deze zul je terugzien op de volgende factuur. 


@Rutger_ Jij ook bedankt voor je snelle reply en oplossing hiervoor, dik tevreden met je service…

Ik hou de volgende factuur in de gaten hoe alles afgerekend gaat worden…..

 

:ok_hand_tone1: