Skip to main content

Ik werd gebeld door Oxxio en zij boden me een tijdelijke korting (50% voor 6 maanden) op een KNP-internetabonnement (glasvezel). Toen mijn Telfort abonnement naar een KPN abonnement werd omgezet, was er geen korting. Hoe zit dat? 

Hallo @LaurentG , als er door KPN een glasvezelaansluiting wordt gelegd in een wijk, regio etc. worden de niet-klanten benaderd met een forse korting van 6 maanden 50% korting op het internetdeel van het abo, niet op de tv- en vaste telefoondiensten.

Als bestaande klant (Telfort=KPN) krijg je die aanbieding niet, maar kun je gratis omgeet worden van xDSL naar Glas.

 


Hallo @LaurentG ,

Hou er rekening mee dat hetgeen wat Oxxio aanbiedt internet van Oxxio is, en niet van KPN. Ze maken wel gebruik van ons netwerk, maar het is wel een ander bedrijf, andere provider, andere service, andere voorwaarden, etc etc.


Oxxio is een zelfstandige provider. Je hebt dan ook GEEN KPN abonnement meer als je overstapt naar Oxxio. (maar wel minder service, w.o. een helpdesk die niet 24/7 bereikbaar en gratis is).

Telfort / KPN is feitelijk al 15 jaar hetzelfde bedrijf. Door de inlijving van de Telfort abonnementen is er geen sprake van ‘overstappen’.

Ik had indertijd hetzelfde toen HetNet overging naar KPN.

HetNet was de budgettak van KPN. Toen ze Telfort 15 jaar geleden overnamen werd die dat. En HetNet werd opgeheven en de klanten gingen naar KPN.