Skip to main content

Dit snap ik niet:

 “Je hebt nu een Internet Instap abonnement van €43 waar je €5 korting op krijgt in verband met de lage internetsnelheid”
 

Ik ben al jaren klant bij KPN woon ook in buitengebied, heb al jaren heel slecht internet. Al tig keer over gebeld met KPN. Ook vaak aangegeven dat ze me tegemoet moeten komen ivm slecht internet. Nee dat kan helaas niet. En nu lees ik dit !!!! 

Sorry maar ook ik wil korting omdat ik al jaren heel slecht internet heb!!

Heb nu sinds 2 maanden SIB met sagamcam modem, de download is wel wat beter maar de upload is nog steeds slecht. Upload nodig ivm beveiligingsbeelden camera. Dit lukt niet meer sinds het Hybride modem heb.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste @jojojojojojo, welkom! Hele goede vraag. Ik zie dat je inderdaad Sneller Internet Buitengebied hebt. Dat is de reden dat je op dit moment in ieder geval geen korting meer krijgt. Daarnaast is het alleen op bepaalde abonnementen van toepassing en bij jou was dit niet het geval. Helaas 😞.


Zolang heb ik SIB nog niet, en van te voren kreeg ik die korting ook niet !! 
dus waarom andere dan wel, zou het fijn vinden als ik voor al die jaren lid zijn wordt gecompenseerd! 


Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, was het alleen op bepaalde abonnementen van toepassing. Met jouw, wat oudere abonnement, kwam je er niet voor in aanmerking.