Skip to main content

We hebben nu 2 mobiele abonnementen en krijgen onder KPN Compleet elk € 5 korting per maand. We overwegen nu ook internet te nemen, de aanbieding geeft aan dat bestaande klanten € 5 korting krijgen op hun mobiele abonnement. Komt deze korting dan boven op de bestaande korting?

Hallo @Job Spekman,

Helaas is er geen stapelkorting. Je krijgt dan de 5 euro korting die al hebt en daarnaast €5,00 husselkorting op een entertainmentpakket (Pluspakket, Film1, Netflix of Spotify).
Ik begrijp alleen niet als je al KPN Compleet hebt, dan heb je al internet i.c.m. mobiel nodig.  

Kun je iets helderder uitleggen wat je nu afneemt bij KPN, dan kunnen we het specifieker uitleggen. 


We hebben nu alleen 2 mobiele abonnementen maar die lopen al een tijdje dus ik vermoed dat de kortingsregel destijds nog zonder internet gold. Die € 5 korting als ik internet neem, is dat dan € 5 per mobiel abonnement?


Hallo @Job Spekman,

Foutje van mijn kant, 2 mobiele abonnementen geven al recht op korting.  Met internet en TV erbij krijg je dan eenmalig (dus niet per telefoon) nog 5 euro korting op bovengenoemde zenderpakketten of opties (Pluspakket, Film1, Netflix of Spotify). 

Check hier je voordelen om alles rustig op een rijtje te zetten. 


Ah ok, thanks!


Reageer