Skip to main content
Beantwoord

Kortingscode voor 40% korting op SuperWifi bij 4 GBit internet werkt niet, wat nu?

• January 19, 2026
  • 10 reacties
  • 136 keer bekeken

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Nieuw abonnememt 4 gbit, krijg je na de bestelling een mail met kortingscode van 40% voor extra apparatuur (Superwifi  punten) werkt die kortingscode niet. En nu?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Kerkdriel, allereerst hoop dat je veel plezier gaat hebben van jouw 4Gbit abonnement. Het is natuurlijk wel erg vervelend dat de kortingscode niet werkt. Ik stuur jou even een privébericht om tot een passende oplossing te komen. 

10 reacties

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 19, 2026

Na het wijzigen van je 1 Gbit/s abonnement naar een 4 Gbit/s abonnement ontvang je dus een e-mail dat je oude witte SuperWifi punten niet meer werken. Je zult dus verplicht nieuwe moeten bestellen. Kosten voor twee punten zo'n 200 euro!

Ik wordt dus eigenlijk verplicht om twee SuperWifi 2 te bestellen. Aangezien de oude punten niet meer werken met de Box 14. Via apparatuurvoorthuis.kpn.com kan ik deze twee nieuwe SuperWifi2 punten bestellen.

En wel met 40% korting. Gebruik daarvoor de vouchercode… die dus NIET werkt.
En nu?

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 19, 2026

Hoe kan ik nu op de snelste en goedkoopste manier de 2 KPN SuperWifi punten bestellen die geschikt zijn voor de Box 14 ??

En waarom zijn die dingen zo duur?

En waarom reageert er niemand van KPN ​@Jasper van KPN 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2026

Beste ​@Kerkdriel ze kosten ongeveer €61,50 per stuk in de fysieke KPN-winkel of via de wifimanager of via de monteur.

Koop ze niet in de KPN webshop, want dan zijn ze bijna €100 per stuk omdat daar geen controle op klant zijn plaats vindt.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 19, 2026

Hoe kan ik nu op de snelste en goedkoopste manier de 2 KPN SuperWifi punten bestellen die geschikt zijn voor de Box 14 ??

En waarom zijn die dingen zo duur?

En waarom reageert er niemand van KPN ​@Jasper van KPN 

Heb geduld een reactie kan een paar dagen duren dit is geen live chat

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 19, 2026

Vroeger kon men in KPN app met 100% korting (50€/stuk) bestellen. Heb je al geprobeerd? Anders probeer bij markplaats, sommige verkopen ze al voor rond 40€/stuk

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2026

Hallo ​@Kerkdriel, allereerst hoop dat je veel plezier gaat hebben van jouw 4Gbit abonnement. Het is natuurlijk wel erg vervelend dat de kortingscode niet werkt. Ik stuur jou even een privébericht om tot een passende oplossing te komen. 

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • February 22, 2026

Perfect opgelost door Jeroen van KPN! Dankjewel 💪

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Jeroen van KPN is even niet aanwezig maar ik geef de complimenten door ​@Kerkdriel! Fijn dat het is opgelost! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen! 

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • February 23, 2026

@Remco van KPN dan zal Jeroen daarna ook nog reageren op het prive bericht met de passende oplossing?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zoals besproken via het privébericht heb ik de vergoeding ingevoerd. Het bedrag zal in mindering gebracht worden op de eerstvolgende KPN factuur ​@Kerkdriel