Skip to main content
als trouwe klant heb ik sinds lang een abonnement internet en bellen bij Kpn. Die was toen €30,00.

deze is in de loop van de jaren opgetrokken tot €43,50. Ik zie nu abonnementen van rond de €52,- all in, met digitale televisie en al inclusief...

Waarom betaal ik alleen voor internet en bellen in verhouding zo'n hoge prijs?
Hoi groeiend gras, welkom op het forum.



Als ik het bedrag € 43.50 lees vermoed ik dat je internet bij ons hebt samen met een vaste telefoonlijn. Voor € 52,50 krijgt internet en 1 televisieontvanger, voor € 1.- erbij een telefoonlijn. Echter is dit niet all -inclusive. Je betaalt je gesprekken nog apart.



Waarom betaal ik alleen voor internet en bellen in verhouding zo'n hoge prijs?



Dit komt doordat internet het duurste gedeelte is van een pakket. Misschien een idee om alles bij 1 provider te combineren? Mocht je internet en tv nu gesplitst hebben. Het is zo goed als altijd voordeliger om deze te combineren.
dank voor uw reactie

dat is nu precies het bijzondere, ik heb geen gekoppelde TV en heb daar geen behoefte aan.

Dan blijft mijn vraag staan waarom mijn internet + bellen zoveel duurder is geworden, terwijl ik niets extra heb gekocht?
Inflatie en marktwerking. Wij zitten in het midden en hoger segment met, naar onze mening, de bijbehorende extra's en service. Ziggo bijvoorbeeld zit in dezelfde sferen met een vergelijkbaar bedrag, ietsjes duurder zelfs. Kijk ik aan de prijsvechters kant, dan zie ik T-Mobile met iets meer dan € 30.- per maand, een stukje goedkoper.



Uiteraard aan jouw de keuze om bij ons te blijven, waar we uiteraard op hopen.