Skip to main content
Ik ben al meer als 10 jaar bij TELFORT met een prepaid GSM. zonder internetbundel Nu gaat het over naar KPN en KPN gaat zonder kennisgeving mijn tegoeden afschrijven voor internet gebruik terwijl ik gewoon internet via mijn eigen modem van internet gebruik maak.

Ik wil dat deze kosten aan mij worden terug geboekt. lijkt mij niet meer als redelijk
Hoi @Al12, je bent al lang klant, ontzettend leuk. Nu veranderd er echter wat. Telfort gaat samen met KPN onder de naam van KPN. Zo is prepaid al helemaal over. Hierbij is het gebruik inderdaad iets aangepast. Je geeft aan hier echter geen berichtgeving over te hebben gehad? Dat vind ik vreemd. Want iedereen heeft de volgende sms gehad:



Beste klant, welkom bij KPN! Vanaf nu bent u KPN Prepaid klant. Om dit te vieren staat er een gratis bel/sms- of internetbundel voor u klaar. Natuurlijk blijven uw beltegoed en opwaardeerbonnen van Telfort gewoon geldig. Bij KPN kunt u internetten zonder een internetbundel. Dit kost dan 15 cent per MB. Let op, wilt u geen internet gebruiken? Zet dan internet uit in uw telefoon. Kijk voor meer informatie en de gratis bundel op kpn.com/welkombijprepaid Groet, KPN



Hier staat de wijziging duidelijk beschreven. Ook heb je van ons nog een bundel gratis gekregen. Om deze redenen kan ik de kosten dus ook niet vergoeden.