Skip to main content
Bij telfort was mijn internet gebruik via wifi altijd gratis. Nu zie ik dat ik na de overgang ineens moet betalen. Hoe kan dit?
Hoi @Marinus1405 . Welkom op het forum.

Wat een nare verassing! Ik snap het nog niet helemaal. Ben je overgestapt naar ons? Gaat dit om een vast of mobiel abonnement en hoe kwam je er precies achter?

Alle info is welkom! 🙂
Hallo Erwin, ik had een prepaid bij telfort. Per 1 mei is dit overgegaan naar kpn. Ik gebruik mijn yelefoon alleen bij noodzaak of bij wifi. Ik was dan ook verrast dat dat ik een melding kreeg dat mijn tegoed nagenoeg verbruikt was. Bij controle via de kpn app bleek er regelmatig kosten te zijn afgeboekt. Bij controle van de telefoon bleek de instelling te zijn veranderd. Hoe dat is gebeurd, geen idee. Wel toevallig dat het is gebeurd tijdens de overgang naar kpn.
Hallo @Marinus1405 bij KPN staat mobiele data c.q. internet standaard aan, dit in tegenstelling tot Telfort.

Ergens binnen dit forum heb ik begrepen dat mensen die dit is overkomen, zoals jij dus, voor een vergoeding in aanmerking komen in de vorm van aanvulling van je tegoed op je prepaidkaart.

Vul daarom binnen je profiel je mobiele nummer en je simkaartnummer even in , in een veld dat alleen voor jou en KPN zichtbaar is, dan kan een moderator daar op reageren.

Succes.
Hoi @Marinus1405 . Wat @Jan-D zegt, klopt! Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven? Om hoeveel tegoed gaat het?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 🙂