Skip to main content

Na veel testen uitgevoerd te hebben met diverse service medewerkers van KPN (tefonisch)t moest er toch een monteur komen om te kijken wat er aan de hand was. De modem was defect. Ik zou geen kosten hoeven betalen als het om een defecte apparaat ging. De modem was inderdaad defect en is vervangen. Toch worden er 50 euro kosten doorberekend (hier is ook niets over gezegd). Waar kan ik dit het beste doorgeven om te laten corrigeren? (KPN heeft geen mail).

Goedemiddag @Manon Brouwer en welkom hier op het forum :)

 

Goed dat je dit aankaart want dit is niet hoe het normaal gesproken zou moeten gaan; wanneer er een monteur bij je komt en het probleem ligt aan de kant van KPN dan is de monteur altijd gratis. Zou je je profiel in kunnen vullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken! 


Bedacht voor je reactie, ik heb het profiel aangevuld.


Dankjewel @Manon Brouwer :)

Ik zie dat er op 20 augustus een servicemonteur bij je is geweest en deze heeft als ik het goed begrijp de Experia Box vervangen. Waarschijnlijk heb je bij de monteur een bon moeten tekenen en dat is dat je akkoord gaat met de kosten. Ik ben bang dat de collega die je hier op 19 augustus over hebt gesproken hierin niet duidelijk is geweest waarvoor excuses. Een storingmonteur is in de regel altijd gratis terwijl een servicemonteur dat niet is. Kun je me, zodra je de factuur hebt ontvangen, een seintje geven? Dan kan ik meteen zien of deze kosten daadwerkelijk in rekening worden gebracht. Mocht dat het geval zijn dan zal ik er voor zorgen dat dit voor je wordt gecorrigeerd! 


Hallo JanZ./KPN,

De kosten zijn inderdaad in rekening gebracht: factuurnummer 11159566042.

Met vriendelijke groet,
Manon Brouwer


Goedemiddag @Manon Brouwer en bedankt voor de update 🙂 Ik heb de kosten voor de monteur meteen voor je vergoed en deze zullen op de volgende factuur weer in mindering worden gebracht. Oprechte excuses voor het ervaren ongemak en ik ga er vanuit dat de kous hiermee af is!


Reageer