Skip to main content

Sinds kort is mijn abonnement automatisch overgegaan van Telfort naar KPN. Voor Interactieve TV + 50mb internet betalen we nu ruim 48 p/maand. Deze kosten zijn beetje bij beetje over de jaren gestegen en ik zoek een manier om de kosten te drukken. Hoe kan ik een goedkoper abonnement afsluiten zonder over te stappen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Christaa , gewoon blijven waar je zit en niet verlengen naar KPN, want dan wordt het duurder.

Eventueel kun je de vaste telefoon opzeggen, scheelt € 2,50 per maand.

Telfort was altijd een budgetprovider, degelijke diensten tegen een schappelijke prijs.

 


Hi @JanD,

Bedankt voor de reactie.

We hebben geen vaste telefoon. Enkel tv+internet. Dus opzeggen van een vaste telefoon is niet van toepassing. Het abbo aanhouden is dus een slimme optie, klopt dat? Kunnen we dit abbo ook meeverhuizen ivm een verhuizing in april?


Hallo @Christaa , abo aanhouden is een slimme optie en als je je verhuizing op tijd regelt verandert alleen het adres, je abo's blijven gelijk.

Het kan hoogstens zijn dat je in je nieuwe huis glasvezel hebt, dat heb je misschien nu ook al, dat is alleen een technische wijziging en mag geen prijstechnische gevolgen hebben voor je abo.

 


Hallo @Christaa Kun je uit de voeten met de tips die JanD geeft? Je kunt voor dit soort zaken altijd even contact opnemen met de klantenservice (0800-0402). Dan kan een collega ter plekke met je meekijken.