Hoi, ik vroeg mij af wanneer dit een keer logisch geprijst en ingedeeld wordt want het is raar dat je 5 euro moet betalen voor 100/100 terwijl je niks extra's betaald voor 150/15 en binnenkort 200/20 en je wel 100 mbps omlaag gaat bij die optie 100/100 want ik vind dat het een betere optie is dat glasvezel abonnementen automatisch even veel download als upload hebben net als bij tmobile!
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Kosten voor extra Internetsnelheid niet logisch
Beste antwoord door Ward_
Ik kan wel aangeven waarom KPN er destijds voor koos om ook glasvezel een lagere upload te geven. Het aantal verschillende abonnementen werd teveel. DSL en FttH waren aparte abonnementen. De eerste met lage upload, de tweede met synchrone snelheid. De orderstraat kon dat niet meer redden en het werd verwarrend. Toen is er 1 nieuw aanbod gekomen waarbij het medium niet meer uitmaakte. Dus dat wat je nu ziet (50/5, 100/10 etc..).
Dat werkte een stuk beter in de orderstraat. Een synchrone snelheid voor een FttH aansluiting werd dan een optie en dat was een stuk overzichtelijker. Helaas (naar mijn mening) is toen de commerciële keuze gemaakt om daar ook een bepaalde meerprijs aan te hangen. Ik vind ook dat dit minder had moeten zijn maar zoals Marina aangeeft, dat zijn de keuzes die in het bedrijf zijn gemaakt.
Bekijk origineelDat werkte een stuk beter in de orderstraat. Een synchrone snelheid voor een FttH aansluiting werd dan een optie en dat was een stuk overzichtelijker. Helaas (naar mijn mening) is toen de commerciële keuze gemaakt om daar ook een bepaalde meerprijs aan te hangen. Ik vind ook dat dit minder had moeten zijn maar zoals Marina aangeeft, dat zijn de keuzes die in het bedrijf zijn gemaakt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.