Skip to main content
Antwoord

KPN 12 box na modemherstart geen DCHP meer

• November 29, 2025
  • 25 reacties
  • 137 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Wifi was niet in sync. KPN 12 box herstart en KPN DCHP geeft mij geen ip-adres. Kriig nu nieuw modem. Dit gaat probleem glasvezel internet niet oplossen ​@KPN . Morgen Zuidplen nieuw modem ophalen en weet al met nieuw modem ook geen ip-adres van ​@KPN NU al extra data via 5Gg KPN via data wegens KPN geen internet, TV en bellen…...😡 KPN verleng mijn contract mobiel en internet/tv/telefoon niet, Jullie hebben 24 uur anders exit KPN en verleng mobiel en vast glasvezel internet niet, **** KPN niet te bereiken continu AI met stupid answers fuck off. I boycot KPN als ik zondag avond nog geen internet heb ik boycot KPN en verleng contract mobiel en glasvezel internet/tv/bellen niet. 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels en andere topics samengevoegd met dit topic 

Beste antwoord door Wil_I_am

Nieuw modem was niet de oplossing. en nog geen internet.

KPN medewerker zag probleem zat in de glasvezel module. Gelukkig werkt alles weer nu. 

25 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 29, 2025

Een beetje rustiger mag ook hoor. Heb je het glasvezelkastje al eens een paar minuten stroomloos gemaakt?

edit, ik zie net dat je al een ander topic hierover had. Niet handig om dan een nieuw topic te starten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Al 3x 5 minuten zonder stroom. KPN niet te bereiken AI op telefoon en chat. Na 3x bellen eindelijk KPN. Probleem is DHCP server geeft mij geen  ip-adres. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 29, 2025

Heb je het modem al eens een factory reset gegeven? Je hebt het alleen over een herstart en dat is toch echt iets anders.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Ja ook al. 2x factory reset en 3x glasvezel uit. KPN niet te bereiken en nu haal  morgen nieuw modem op. DCHP server van KPN geeft geen ip-adres.

Leen59
Wijsgeer
  • November 29, 2025

Waar zie je dat je geen ip-adres krijgt, ik zie in het modem nergens iets over DHCP.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

KPN heeft tot zondagavond anders verleng ik mijn mobiel en internet/tv/telefonie niet. Dan exit KPN. AI antwoord in chat en vreselijk slechte service bel je KPN krijg je computer antwoord flikkeren ze telefoon zie uw SMS. Morgen als nieuw modem niet werkt boycot ik KPN. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 29, 2025

Al die dreigementen hebben geen zin. Beter naar een oplossing zoeken. Ik probeer je te helpen, maar ajb niet zo boos doen, dat helpt niets.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

KNP service was slecht heb wel iemand KPN kunnen bereiken die kon ook probleem niet oplossen. Krijg nu nieuw modem. Als dit morgen niet werkt exit mobiel en internet/tv/telefoon KPN.

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Laat het hier weten, misschien vinden we een oplossing, maar ik ben toch benieuwd waar je ziet dat je geen ip-adres krijgt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Modem geeft melding geen internet vanwege mogelijk KPN onderhoud. KPN nee wij hebben geen onderhoud en geen storing op uw postcode. KPN service tool geeft  antwoord probleem in wijkcentrale. KPN geeft eerst nieuw modem.

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Zie je dit in de mijn kpn app of als je inlogt op het modem?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Zie je dit in de mijn kpn app of als je inlogt op het modem?

Modem direct bij inloggen geen internet melding mogelijk KPN onderhoud en via KPN servicetool probleem zit in wijkcentrale. KPN nee geen storing in Barendrecht en na 15 minuten in wachtstand u krijgt nieuw modem.

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Vreemd, ik verwacht eigenlijk ook niet dat een nieuw modem dit oplost.

Je kunt eventueel 24/7 KPN bellen en zeggen dat je storing hebt, dan krijg je een mens aan de lijn.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

KPN die geeft mij nu eerst nieuw modem. Zondag krijg ik nieuw modem in KPN winkel in Rotterdam. Probleem is geen DCHP krijg ik op ipv4 en ipv6. Nieuw modem zal dit ook niet oplossen. Probleem zit in wijkcentrale zal meerdere mijn buren niet vragen herstart ook KPN glasvezel KPN klanten herstart jullie KPN modem. Barendrecht alleen KPN glasvezel. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Bedoel je dat daar niets staat?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Ja daar geen internet probleem bij KPN is melding.

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Lijkt idd bij KPN dan. Straks maar afwachten dan.

Succes.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Lijkt idd bij KPN dan. Straks maar afwachten dan.

Succes.

Stuur de rekening wel naar KPN nu heel veel dataverkeer via 5G KPN en nog 4Gb dan zit ik aan limiet en KPN zend nu continu bericht hoog data verbruik over 5G…..🤡 Jullie KPN geeft mij geen internet,,,,,👹

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Als je geen diensten krijgt van KPN dan kan je een databundel krijgen via de klantenservice.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Als je geen diensten krijgt van KPN dan kan je een databundel krijgen via de klantenservice.

Ik heb ook KPN  mobiel en data gaat hard nu via KPN mobiel maakt Box 12 nu verbinding....🤣

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 30, 2025

Ben IT engineer en stel vragen aan KPN. KPN dame hielp mij goed en u heeft verstand IT en weet alles net als mij…..😐😆 Vroeg ze mij vragen en was ze blij…...😎 
Probleem echt bij KPN en zondag weet nu met nieuw modem ook geen DCHP ip-adres. Zal maandag pas geholpen worden is weekend. Heb liever KPN zegt sorry maandag wordt je geholpen. Voor mij reden om mobiel en internet/tv/telefoon niet te verlengen. KPN september 2026 scherp aanbod verlening anders bye bye KPN mobiel en KPN glasvezel internet/tv/telefoon na deze vreselijk slechte service van KPN…..😡

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 30, 2025

Hi ​@Wil_I_am, wat een slechte timing zeg zo net in het weekend. De kans bestaat dat dit aan de modem ligt dus laten we eerst kijken of die nieuwe modem helpt. Anders zullen we toch een monteur moeten inplannen via 0800 0402.

Ik zie overigens dat je meerdere topics hierover hebt geopend en dit ook in andere bestaande topics hebt geplaatst, ik heb dit zoveel mogelijk naar dit topic verplaatst zodat het voor ons en voor jou overzichtelijk blijft. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 30, 2025

Nieuw modem was niet de oplossing. en nog geen internet.

KPN medewerker zag probleem zat in de glasvezel module. Gelukkig werkt alles weer nu. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 30, 2025

Dat vermoeden over de modem hadden we al. Ik ben wel blij dat je weer online bent. Dankjewel voor de terugkoppeling hier. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Dat vermoeden over de modem hadden we al. Ik ben wel blij dat je weer online bent. Dankjewel voor de terugkoppeling hier. 

Medewerker zondag sorry fout van ons nieuw modem was niet oplossing die wij gaven en wisten wij al zaterdag dit niet de oplossing was nieuw modem. Als probleem op maandag was er direct een monteur gestuurd.