Skip to main content

Sinds gisteren de nieuwe 4 g router geïnstalleerd wat een bende. We hadden een 4 g router van Hawaï werkte perfect. Maar dit nieuwe systeem is waardeloos zo jaagt kpn hun klanten weg. Kan niet eens Netflix of Videoland kijken. Als we maar betalen hoe onbeschoft kun je zijn als kpn 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sinds gisteren de nieuwe 4 g router geïnstalleerd wat een bende. We hadden een 4 g router van Hawaï werkte perfect. Maar dit nieuwe systeem is waardeloos zo jaagt kpn hun klanten weg. Kan niet eens Netflix of Videoland kijken. Als we maar betalen hoe onbeschoft kun je zijn als kpn 


Hier hetzelfde probleem. Bellen naar KPN helpt niet. Wachtijden zijn schandalig lang en gesprekken worden halverwegen verbroken.


https://forum.kpn.com/internet-9/4g-modem-geen-snelheidsverbetering-482900

 


Leuk hoor dat meteen gaan schelden. Beter is gewoon beschrijven wat er aan de hand is, wellicht dat mensen je dan helpen. Hier werkt het namelijk prima dus het product is goed. Dan moet er iets aan de hand zijn waardoor het bij jou nu niet werkt.

Gewoon een vriendelijke vraag stellen, dan komt er vast een antwoord. Net zoals in het normale sociale leven. 


Hi @Pipo16, ik heb via een ander topic al een bericht naar je gestuurd. Als je daarop kan reageren kan ik je verder helpen. 
 

@worb Wat jammer dat jij ook problemen ervaart met internet buitengebied. Kan je me vertellen wat er precies aan de hand is en welk type modem (Experia box) je in gebruik hebt? Zou je dan ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Het 4g modem werkt niet, zorgt niet voor extra snelheid. Ontvangst is goed. Inmiddels veel kontakt gehad met KPN en tot nu toe geen stap verder. Mijn eerste kontaktpersoon over de omruil van het oude Huawei 4g modem (dat prima werkte) voor de nieuwe combi experiabox modem gaf aan dat ze twijfelde of de nieuwe oplossing bij mij wel zou werken vanwege de trage snelheid van de koperlijn. Alle latere contact personen bij KPN hadden daar nog nooit van gehoord, en gaven aan dat ik over moest stappen omdat het oude system in januari 2020 wordt uitgezet.


Zoe hierboven. Profile is bijgewerkt.


Bedankt voor het aanvullen van je profiel @worb, ik zie dat je vandaag al contact hebt gehad met de klantenservice en die je modem de V10A gaan omruilen voor een V10. Dat zou het probleem moeten oplossen.  Stuur je me een berichtje als je de V10 in gebruik hebt genomen? Ik hoor graag of je dan wel verschil in de snelheid merkt. 


Hi @Pipo16, ik heb via een ander topic al een bericht naar je gestuurd. Als je daarop kan reageren kan ik je verder helpen. 
 

@worb Wat jammer dat jij ook problemen ervaart met internet buitengebied. Kan je me vertellen wat er precies aan de hand is en welk type modem (Experia box) je in gebruik hebt? Zou je dan ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Ik heb een experiment v10 A slechts 2 streepjes ontvangst ook met het raam open terwijl inVlagtwedde een snelle 4 g mast staat 

kortom traag internet kan niet naar netflix kijken beeld staat herhaaldelijk stil 

had een Hiawai 4 g modem was perfect deze is waardeloos 

 

hoop op een oplossing 


Hi @Pipo16 zoals ik ook al vroeg in het andere topic . Zou je het forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Ik help je graag verder om je V10A om te ruilen voor een V10 maar dan heb ik wel gegevens van je nodig. 


Hi@Pipo16 zoals ik ook al vroeg in het andere topic . Zou je het forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Ik help je graag verder om je V10A om te ruilen voor een V10 maar dan heb ik wel gegevens van je nodig. 

Dag ik heb eergisteren avond contakt gehad met de klanten service en die zouden een V 10 opsturen. Maar helaas geen enkele reactie meer 

Mijn postcode is * zie reactie tegemoet 

 

*Admin privégegevens verwijderd 

 


Goed nieuws @Pipo16 vandaag komt je nieuwe V10 modem. Ik stuur je de bezorggegevens in een privébericht :slight_smile:


Reageer