Skip to main content

Hoi,

ik heb net mijn nieuwe appartement.

de vorige bewoners hadden ziggo

maar volgens de postcode check kan ik ook mijn kpn abonnement meenemen.

maar ik zie dat er alleen een coax aansluiting is

kan hier ook interactieve tv e.d op aangesloten worden
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Niet op de coax aansluiting. Zit er in de woonkamer of meterkast geen andere aansluiting.

https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt.htm


Hoi jeroen

 

nee ik heb geen andere aansluiting kunnen ontdekken


Hoi jeroen

 

nee ik heb geen andere aansluiting kunnen ontdekken

U heeft misschien een meterkast buiten het appartement op de gang?


Ik heb zelf een meter kast en daar zie ik niet.

zie wel wat grijze kastjes buiten het appartement staan zal dat het zijn?


Wat zeggen u buren over hun aansluiting en kunnen zij deze aan u tonen.


Welkom op het KPN forum @Weespermop. Als je jouw postcode en huisnummer invult op: https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv?icid=toptaak1-internetentv dan zie je wat er op jouw nieuwe adres mogelijk is. Krijg je daar een positief resultaat dan kan KPN op jouw adres leveren. Er is dan wel ergens een aansluiting die KPN gebruikt of die heeft er gezeten. Bij verhuizing kun je gebruik maken van gratis installatie door een KPN monteur, die kan ook het aansluitpunt in jouw nieuwe woning in orde maken mocht dat nodig zijn. IN jouw geval kun je het beste jouw verhuizing telefonisch via 0800-0402 doorgeven of via de livechat van KPN


Hartelijk dank 

Ik krijg inderdaad dat kpn kan leveren.

mijn buren hebben ook kpn.

maar ik heb een vermoeden dat de vorige bewoners de aansluiting van kpn weg heeft gehaald.

kan de monteur dit dan weer aansluiten?

hoop het wel want ben erg tevreden over kpn en wil niet Nasr een andere provider.


De vraag is waar bij de buren het lijntje van KPN binnen komt en of bij u op dezelfde plek een aanwijzing is dat hij ergens achter is afgeknipt of weggewerkt achter een muur. Tegen betaling kan heel veel, maar je zult even onderzoek moeten doen voor je zomaar een monteur laat komen.

 


Nou de monteur ivm de verhuizing staat al gepland.

tja en tegen betaling?

ziggo levert wel via coax dus dan zal ik over moeten stappen Nasr ziggo en dan is kpn een klant kwijt


KPN kan er natuurlijk niets aan doen als oude bewoners een verbinding wegstoppen. Althans zo lees ik nu het topic. Daar zal dan voor betaald moeten worden. Misschien kunt u dit verhalen bij de oude bewoners. Die mogen dit niet zomaar weghalen toch?

 

Met een beetje geluk valt de schade mee en kunt u weer jarenlang van kpn genieten.


Daar heb je gelijk in

als kpn het maar kan inderdaad en dat is een goeie verborgen gebreken 

ik blijf het liefst kpn klant


Met een beetje geluk zit de kabel achter de muur, is deze makkelijk op te halen en is het een kwestie van een aansluiting (stekker) monteren. Weet u de plek bij de buren waar hij daar zou moeten zitten?


Als de vorige bewoner(s) de aansluiting weggewerkt hebben @Weespermop dan kan de monteur deze weer tevoorschijn halen en kost dat verder geen geld. Ik ga er vanuit dat de kabel in ieder geval namelijk nog gewoon tot jouw woning loopt.
Het verstandigste is afwachten tot de monteur bij jou is om de verhuizing af te ronden.


Hoi mijn onderbuurvrouw heeft een wandcontact doos 

 


De kans is groot dat bewoners die wegwerken als zij deze niet nodig te lijken hebben. Toch is het spannend om zomaar een gat te maken in je muur. Een leidingzoeker heeft ook niet altijd effect. Kan je de oude bewoners niet benaderen en vragen wat zij van de situatie afweten?