Skip to main content

In de woonkamer zit de KPN aansluiting voor de experiabox. Nu gaan we de muur zwart laten stucken, en deze aansluiting willen we zwart hebben. KPN heeft deze niet in het zwart, zwart spuiten vindt ik niet mooi.

Nu hebben ze bij ‘Livolo’ wel zwarte RJ11 aansluitingen, maar ik vreaag me af of deze connector zonder meer kan worden omgezet.

Krijg ik geen probleem met het KPN signaal ivm overgangsweerstand in verschil van connector??, en hoe zit het met de aarddraad? sluit ik die ook weer op oranje aan??

Wie kan mij helpen..

Gerard

bijgevoegd foto's voor duidelijkheid.

 

Ik euhm... zou je aanraden dit toch zoveel mogelijk origineel te laten. Officieel mag je dit dit eens aanpassen. Want het is niet uw eigendom, het is van KPN.


Heb je helemaal gelijk in…..

Ik heb dit ook gevraagd aan KPN medewerker van de klantenservice. ..of ik dit kastje kon vervangen voor een andere aansluiting zonder probleem met overgangsweerstand.... antwoord;  … jawel hoor meneer, dat is mogelijk..

Ik wil het proberen, maar als het niet werkt zet ik alles orgineel terug, en dan desnoods maar een zwarte spuitbus er overheen..


Hallo @qwerty2017 , die helpdeskmedewerker heeft gelijk, technisch is alles mogelijk, alleen je mag er zelf niet aankomen, eigendom KPN. Aan de gas- en lichtmeter mag je ook niet zelf knutselen, gelukkig maar.

 


Heren, bedankt voor jullie reacties…….

ik haal tzt de zwarte spuitbus er wel overheen… wil geen problemen met de KPN..

 

Gr. gerard


Reageer