Kan ik in buiten gebied internet krijgen
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Kan ik in buiten gebied internet krijgen
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik ben namelijk al een jaar bezig om een abonnement te krijgen in een chaletpark , meerdere buren hebben ook kpn maar bij mij is het kennelijk niet mogelijk
Wat zegt deze site over de mogelijkheden die er zijn? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.
Goedemiddag
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
op een camping kan dit zeer krom in elkaar zitten .
je hebt daar meestal een vaste adres waar een woonhuis staat met een vaste huisnummer bv 28
dan gaat het als volg bij je charlet heb je een iskra paal staan daar staat ook een nummer op bv p20
dan krijg je de adres aan vraag op de huisnummen 28 toevoeging p20 dan zou dit herkend moeten worden
Campings zijn daar vaak wat onduidelijk mee inderdaad! Als het huis volgens het kadaster een adres heeft moet het kunnen.
Zou je het adres kunnen vermelden in je profiel en mij laten weten als je dat gedaan hebt? Ik kijk graag even mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.