Skip to main content

Goedemorgen,

 

Afgelopen week heb ik een KPN abonnement afgesloten voor vast internet en tv. Nu zullen ze 21 augustus het internet gaan aansluiten en keek ik gisteren alvast in de meterkast van de huurwoning. Nu is er nergens in de woning een IS/RA punt te bekennen. Ook komt er geen blauwe kabel de meterkast binnen.

 

KPN heeft mij een abonnement laten afsluiten dus er zal toch ergens een kabel moeten zijn.

 

Gaat KPN deze kabel traceren en aansluiten zonder extra kosten of hoe moet ik dit voor mij zien?

Het beste is een gratis installatie monteur in te plannen @Coen van Elden 


Heb gebeld. Er is al een verplichte monteur gepland. Datum helaas nog niet bekend. Nu afwachten of wij extra kosten maken of dat KPN dit voor zich op de rekening neemt.


@Coen van Elden het zou kunnen dat de blauwe kabel ergens in de kruipruiten licht.

een KPN monteur zal meestal wel kosteloos kunnen maken. mocht de kabel ontbreken dan zal er veder gezocht moeten worden en kan het langer deuren voor je bent aangesloten


Heb gebeld. Er is al een verplichte monteur gepland. Datum helaas nog niet bekend. Nu afwachten of wij extra kosten maken of dat KPN dit voor zich op de rekening neemt.

Als nieuwe klant is een installatiemonteur gratis.

Heb je extra wensen kan de monteur dat regelen en krijg je vooraf een prijsopgaaf voor de gebruikte materialen en werktijd.

@Coen van Elden 


Reageer