Skip to main content
Vraag

KPN abonnement aansluiten op een Open Dutch Fiber glasvezelverbinding

• March 28, 2025
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een Open dutch fiber glasvezel aansluitpunt en gisteren een KPN internet en TV abonnement afgesloten. Kan dat aangesloten worden op de Open dutch fiber glasvezel aansluitpunt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• March 28, 2025

Nee. Dat gebruikt KPN niet. Je zult het modem op de telefoonaansluiting moeten aansluiten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2025

Mijn Experiabox maakt nu gebruik van de telefoon aansluiting uit de muur. Hoe kan ik dan gebruik maken van de glasvezel aansluiting van open dutch fiber?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 28, 2025

Mijn Experiabox maakt nu gebruik van de telefoon aansluiting uit de muur. Hoe kan ik dan gebruik maken van de glasvezel aansluiting van open dutch fiber?

Bij een van de volgende provider een abonnementen afsluiten

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 1, 2025

Hi ​@jvanee, welkom bij onze community. 

Plat gezegd klopt onderstaande. Is de snelheid die je van ons krijgt niet voldoende? Mis je iets? We denken graag mee namelijk. 

Nee. Dat gebruikt KPN niet. Je zult het modem op de telefoonaansluiting moeten aansluiten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2025

Hi Alex,

Bedankt voor je berichtje. De KPN box is aangesloten op mijn Experiabox welke nu nog steeds aangesloten is aan de koperen lijn uit de muur. Alles werkt prima zoals voorheen, maar het heeft natuurlijk niet de snelheid van glasvezel. Ik zal dus moeten wachten tot KPN ook glasvezel in onze wijk komt installeren.

Groet,

Jaap

• April 1, 2025

Of gewoon overstappen op een andere provider. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 2, 2025

Alles werkt prima zoals voorheen, maar het heeft natuurlijk niet de snelheid van glasvezel. Ik zal dus moeten wachten tot KPN ook glasvezel in onze wijk komt installeren.

Ik snap het zeker als je de extra snelheid nodig hebt. Hopelijk blijf je nog bij ons, en anders verwelkomen we je graag weer als glasvezel is aangesloten. 

En anders plat gezegd: 

Of gewoon overstappen op een andere provider.