Skip to main content
Antwoord

KPN abonnement eerder gebruiken dan ingangsdatum 6 november

• November 3, 2025
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Wie van de mods kan uitzoeken of activatie voor mij eerder mogelijkt is?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Marcomestreech. Ik snap goed dat je zo snel mogelijk aangesloten wilt worden. Ik kan de aansluitdatum zelf niet vervroegen, maar ik heb wel even in het systeem voor je gekeken.

Op dit moment is 6 november de eerste datum die kan. Dat is waarschijnlijk niet het nieuws waarop je had gehoopt. Gelukkig is er al een terugbelafspraak voor vrijdag om 10:00 uur. Tijdens dat gesprek wordt nog eens gekeken of het misschien toch eerder kan. Fijn dat dit al is geregeld, hopelijk komt daar iets goeds uit! 🤞

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 3, 2025

Beste ​@Marcomestreech gewoon aansluiten die ‘handel’, als het werkt is het goed, anders even wachten tot de verlossende mail en/of SMS van KPN.

Forum|alt.badge.img+2

​@JanD 

krijg nog steeds internet van de klein zuster Solcon, Contact gehad met klantenservice kpn

die alleen adviseerde op forum de vraag te stellen dus daarom.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 3, 2025

Dan heb je het verkeerde advies gehad. Ook een moderater kan dit niet voor je regelen. Meestal is een begindatum van een abonnement niet te veranderen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hi ​@Marcomestreech. Ik snap goed dat je zo snel mogelijk aangesloten wilt worden. Ik kan de aansluitdatum zelf niet vervroegen, maar ik heb wel even in het systeem voor je gekeken.

Op dit moment is 6 november de eerste datum die kan. Dat is waarschijnlijk niet het nieuws waarop je had gehoopt. Gelukkig is er al een terugbelafspraak voor vrijdag om 10:00 uur. Tijdens dat gesprek wordt nog eens gekeken of het misschien toch eerder kan. Fijn dat dit al is geregeld, hopelijk komt daar iets goeds uit! 🤞

Forum|alt.badge.img+2

Hi ​@Vikash van KPN 

Dit zou afgelopen vrijdag inderdaad zijn geweest en ben toen niet meer gebeld, Ik zou fijn vinden afspraken ook worden nagekomen. Voor de rest gaan we het zien of kpn zicht wel aan de regel gaat houden vanaf donderdag 6 november te gaan leveren.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat vervelend dat je afgelopen vrijdag niet bent teruggebeld. Dat hoort natuurlijk niet zo te gaan. Laten we hopen dat de levering vanaf donderdag 6 november wel volgens planning verloopt. Laat je het hier even weten of morgen alles is gelukt? 

Forum|alt.badge.img+2

Dat doe ik

Forum|alt.badge.img+2

​@Vikash van KPN 

Internet is actief

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2025

​@Vikash van KPN 

Internet is actief

Fijn zo ​@Marcomestreech ! 

De ervaring leert dat het vervroegen van een datum van aansluiting nooit lukt. Uitstel is vaak wel mogelijk mits dat tijdig wordt aangegeven.

Maar voor nu is het belangrijkste dat internet nu werkt op de afgesproken datum. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goed om te horen dat het nu werkt! 😊