Skip to main content

Ik heb ongeveer 1 a  1,5 week geleden een glas abbo overeengekomen met een deur verkoper van KPN.

 

Maar zoals  ik naar een supermarkt ga om een brood te kopen verwacht ik ook een schriftelijke bevestiging van KPN met wat we rond gekomen zijn en wat het allemaal kost. (prijzen wel gezien maar wil hier ook een schriftelijk bewijs van.. En welke kortingen zijn opgenomen in het abbo.

 

Nou vraag ik me af of ik dit via iemand van KPN dit als nog kan krijgen?

 

Wil iets waar de informatie zwart op wit staat wat rond is gekomen.. Zodat ik zelf nog even kan zien wat kpn heeft ontvangen.

 

Ik kan mij niet voorstellen dat ik hier nog eerst 2 a 3 weken op moet gaan wachten..

 

Aansluitdatum zou 20 April zijn.

Iemand die hier een response op kan geven?


Hallo @Robobin ,

Om te beginnen : Koop nooit iets aan de deur. Iemand profiteert daarvan en die persoon gaat zo aan de haal met iets (een bonus) waar jij anders wellicht een korting of cadeau had gekregen. 

Maar goed : Je wilt duidelijkheid.

Die kun je alleen maar krijgen door morgen vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402.  

 

 


Om te beginnen : Koop nooit iets aan de deur

 

Dat was iemand van KPN zelf.. Ze hadden hier in Hoensbroek glasvezel aan gelegd.. En die mensen willen je extra korting geven omdat je een nieuwe klant bent.

 

Nee voor de rest koop ik niks aan de deur.. Het is dat ik wist dat het om de glasvezel ging.


Om te beginnen : Koop nooit iets aan de deur

 

Dat was iemand van KPN zelf.. Ze hadden hier in Hoensbroek glasvezel aan gelegd.. En die mensen willen je extra korting geven omdat je een nieuwe klant bent.

Dat was waarschijnlijk gewoon een verkoper die voor z'n eigen werkt. Een ZZPer. Als die niets verkoopt verdient die niets. Hij had misschien een KPN jasje aan en een KPN pasje. Die heeft die dan van KPN gekregen. KPN heeft zelf denk ik helemaal geen personeel vast in dienst wat langs deuren gaat.


Is die weg die ik bewandeld hebt langzamer dan als ik gewoon zelf had aangevraagd bij KPN?

 

Want zag op de KPN site dat je zelf een datum kon bepalen.

Alleen vond ik het raar dat de aansluit datum 4 weken in het heden lag.


Na aanvragen van een abonnement duurt het normaal 2 a 3 weken tot je een werkende verbinding hebt. 


Hallo @Robobin ,

Om te beginnen : Koop nooit iets aan de deur. Iemand profiteert daarvan en die persoon gaat zo aan de haal met iets (een bonus) waar jij anders wellicht een korting of cadeau had gekregen. 

Maar goed : Je wilt duidelijkheid.

Die kun je alleen maar krijgen door morgen vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402.  

 

 

Ik ben het hier niet mee eens, tuurlijk zal het een persoon zijn die voor elk streepje een beloning krijgt alleen de adressen waar glas net is uitgerold kunnen meestal profiteren van extra kortingen die niet op de site staan als ze via D2D het abonnement aanschaffen. 


Hallo @Robobin ,

Om te beginnen : Koop nooit iets aan de deur. Iemand profiteert daarvan en die persoon gaat zo aan de haal met iets (een bonus) waar jij anders wellicht een korting of cadeau had gekregen. 

Maar goed : Je wilt duidelijkheid.

Die kun je alleen maar krijgen door morgen vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402.  

 

 

Ik ben het hier niet mee eens, tuurlijk zal het een persoon zijn die voor elk streepje een beloning krijgt alleen de adressen waar glas net is uitgerold kunnen meestal profiteren van extra kortingen die niet op de site staan als ze via D2D het abonnement aanschaffen. 

 

 

Dat laatste is hier ook gaande.. Maar vind het wel vreemd dat ik geen schriftelijke bevestiging van de bestelling hebt gehad..

 

Wil natuurlijk op kunnen nazien of alles wel zo is gelopen zoals bedoeld is.

Dus als iemand mij alsnog die schriftelijke bevestiging kan regelen (gene vanKPN) (mits dat gaat via dit forum)

zou ik heel erg blij mee zijn.. Anders bel ik Woensdag alsnog even op. En dan de reden vragen waarom ik geen schriftelijke bevestiging van de aanvraag heb gehad. 


Jouw bestelling kan je volgen via de site.  

Verder zie ik dat je 1GBit internet hebt besteld met interactieve tv. 


Ik snap dat ik me bestelling kan volgen via de site.. Ik heb gisteren nog gekeken.

 

Maar kortingen zie ik nergens terug.. En dat wil ik graag zwart op wit willen hebben.

 

Dus wat er aangevraagd is met de kortingen + bedragen.

 

Ze kunnen nou wel me aanvraag geaccepteerd hebben, maar als de kortingen pas op het laatst worden vermeld dan is dat ook wel mosterd na de maaltijd.

 

Of misschien krijg ik achteraf nog die kortingen niet, waarvoor ik eigenlijk Ja hebt gezegd op deze aanvraag.

 

En mocht het niet kloppen dan zeg ik het op.


@Robobin annuleren kan sowieso tot 14 dagen nadat je verbinding werkt. En op dag 1 kan je in MijnKPN precies zien wat je gaat betalen. Haalt niet weg dat je ergens gewoon een contract zou moeten hebben maar ik durf niet te zeggen waar je die kan vinden. Weet vrij zeker dat Bart dat kan vertellen als hij weer aan het werk is.


annuleren kan sowieso tot 14 dagen nadat je verbinding werkt. En op dag 1 kan je in MijnKPN precies zien wat je gaat betalen. Haalt niet weg dat je ergens gewoon een contract zou moeten hebben maar ik durf niet te zeggen waar je die kan vinden

 

 

Wil het natuurlijk z.s.m weten en niet tot het laatste moment..  Zodat ik de keuzes kan maken die ik wil maken.

Contract kan ik en of aanvraag nergens terug vinden.. Hadden ze op ze minst een brief met die gegeven kunnen opsturen.. Bij ziggo ging het anders wel wat vloeiender. Van hun overal een brief van gehad.

Al sturen ze de brief gekopieerd naar het mail adres of account, dan ben ik daar ook te vreden mee.

 


Ik kan de bevestiging zo niet achterhalen helaas. Ik heb mijn collega's die over de verkoop gaan gevraagd erin te duiken. Hoor graag van je als je de bevestiging hebt ontvangen. Hoor ik van mijn collega's, dan zal ik dat uiteraard laten weten. 


Ik krijg zojuist reactie dat mijn collega jouw contract heeft opgestuurd. 


Was niet ingelogd (wel uitgelogd, dus kon even niet reageren op het forum.

 

Wil bevestigen dat ik dat contract heb gehad.

 

Nog bedankt hiervoor.

 

Snap alleen niet waarom er staat 6 maanden Internet voor 35 euro en 6 maanden TV+ gratis.

 

Misschien heb ik zelf niet goed gelezen, Dacht dat TV+ 12 maanden gratis was + 6 maanden korting op Internet. 1 jaar gratis TV+ wegens nieuwe KPN klant?


Top om te lezen dat het contract goed is aangekomen. 

Verder heb ik naar de acties gekeken. Het is of 12 maanden gratis tv+ of 6 maanden korting

De laatste heb jij haal ik uit jouw verhaal. Dus 6 maanden korting op internet en de tv daarbij gratis. 


Na Alles nagekeken te hebben, heb ik ook nog helemaal geen 2de mail gehad met het abbonements nummer. Ook vind ik het klant nummer niet terug op het contract.

 

@Bart_Z Ben wel blij wat je voor mij geregeld hebt.

 

Maar jezus wat worden bij de vestiging van kpn teveel fouten gemaakt.. (niet dat jij daar iets aan kan doen)

 

 

Komen de rest van de abbo gegevens pas vrij in mijn KPN als 20 April de lijn word vrij gegeven?

Alles staat nog gray-out onder mijn KPN.


Ik heb je de gegevens gestuurd. Alleen de pincode kan ik niet sturen, daar heb ik geen inzicht in. 

Komen vaak pas in Mijn KPN wanneer het abonnement actief is. Zo niet, dan moet het abonnement opnieuw gekoppeld worden. 

 


 

 

Als dit zo inactief staat en grayout moet er dan ook opnieuw gekoppelt worden?

 

Heb dit al 1 keer gedaan, maar alles blijft bij het oude.


 

 

Als dit zo inactief staat en grayout moet er dan ook opnieuw gekoppelt worden?

 

Heb dit al 1 keer gedaan, maar alles blijft bij het oude.

Heb ook geen idee of het internet het doet.

 

Kabel via patch cover zie ik geen licht of zo. (uiteraard beschermdopje erop)

Kan vanavond wel even het ONT erop  zetten en zien of dat die signaal op pakt.

Maar ga er vanuit dat er niks geregeld is.  

 


Ik zie dat de verbinding inmiddels actief is. Dat gaat goed. Mijn KPN blijft leeg? Want dan moet die opnieuw gekoppeld worden. 


Ik krijg zojuist reactie dat mijn collega jouw contract heeft opgestuurd. 

 

Ik wil nog even op terug komen.

 

In dat contract staat dat ik Volopbellen Nederland 9,99 euro zou hebben en 2 euro voor het nummer service..

 

Krijg vandaag de factuur te zien van deze maand, blijkt ineens van 37 euro naar 92 euro te zijn gegaan.

 

Verklaring is dat er aan 55 euro verbeld is.. Maar dat zou volgens het contract niet moeten kunnen omdat daar staat dat ik 11,99 euro per maand zou voor betalen.

 

Ten eerste wil ik weten of volopbellen nederland nou eigenlijk wel geactiveerd is op mijn glas abbo?

(verwacht het van niet wegens die hoge kosten)

 

Maar wil het toch even navragen.

 

Ten tweede, hoe gaat dit opgelost worden?


Ik heb op dit moment het abbo aangepast door Vol op bellen Nederland toe te voegen.

 

Anders heb ik straks weer +50 euro kosten erbij.


Kun je hier het overzicht van het contract plaatsen zonder privacygevoelige gegevens van je te delen? Dan ga ik er eens dieper in duiken. Want ik begrijp dat je kosten hebt gemaakt die je niet verwacht had omdat ze onderdeel van je abonnement zijn. 


Kun je hier het overzicht van het contract plaatsen zonder privacygevoelige gegevens van je te delen? Dan ga ik er eens dieper in duiken. Want ik begrijp dat je kosten hebt gemaakt die je niet verwacht had omdat ze onderdeel van je abonnement zijn. 

 

Wat wil je precies weten, en waar moet ik dit posten?


Reageer