Skip to main content

Ik heb ongeveer 1 a  1,5 week geleden een glas abbo overeengekomen met een deur verkoper van KPN.

 

Maar zoals  ik naar een supermarkt ga om een brood te kopen verwacht ik ook een schriftelijke bevestiging van KPN met wat we rond gekomen zijn en wat het allemaal kost. (prijzen wel gezien maar wil hier ook een schriftelijk bewijs van.. En welke kortingen zijn opgenomen in het abbo.

 

Nou vraag ik me af of ik dit via iemand van KPN dit als nog kan krijgen?

 

Wil iets waar de informatie zwart op wit staat wat rond is gekomen.. Zodat ik zelf nog even kan zien wat kpn heeft ontvangen.

 

Ik kan mij niet voorstellen dat ik hier nog eerst 2 a 3 weken op moet gaan wachten..

 

Aansluitdatum zou 20 April zijn.

AbonnementAbonnement(en)Ultrasnel - 1 Gbit/s

Datum16-03-2023

Aanbieder contractKPN B.V.

Adres

 

InternetsnelheidUltrasnel - 1Gbit/s - € 52,50 /mnd

KPN TV+KPN TV+ met tv-zenders

Vast bellenBelOnbeperkt Nederland - € 11,99 /mnd

Nummerbehoud   Ja, ik wil mijn nummer behouden

Vast nummer   xxxxxxxxxx

Pin/Alarminstallatie    Nee

TariefHet starttarief en de minuutprijs voor Vast Bellen binnen Nederland en binnen de EU is € 0,15

 

 

Heb gisteren avond al het abbo aangepast door als nog Bellen onbeperkt Nederland voor 9,99 euro toe te voegen.

 

 


 


Bedankt. Daar staat duidelijk Bel Onbeperkt. Je had de kosten dus niet mogen maken. Ik heb ze dan ook vergoed voor je. Je zit het bedrag in mindering op de volgende factuur. 


Hoeveel krijg ik dan precies terug? Want volgende factuur word dan 47 euro.


Ik heb de gemaakte telefoonkosten gecrediteerd. Die wordt van de volgende factuur afgehaald. Als het negatief wordt krijg je dus geld van ons terug. 


Hallo mensen even een reactie op koop nooit wat aan de deur uitspraak!

ook al is het al een wat ouder topic!

Ik werk voor een direct partner voor KPN ik loop ook met een jasje en pasje van KPN ik ben daarnaast ook Monteur geweest bij KPN Glasvezel ik weet waar ik over praat en wat ik doe.

Er zijn ook adviseurs van D2D die mensen goed informeren en het juiste passende abonnement voor hun afsluiten.

Vaak hebben mensen veel baat bij een keukentafel gesprek en als je die goed achterlaat en goed informeerd is de bonus dik verdiend.

Het is mijn werk waar ik de kost mee verdien en daar ben ik goed in net zoals iedereen de kost moet verdienen.

Het is soms niet prettig als er situaties zijn dat de adviseur niet duidelijk is geweest of het mooier heeft laten lijken dan het is heeft de klant altijd nog de 14 dagen bedenktijd.

Bij KPN wordt nu dubbel gecontroleerd na het verifiëren van het SMSje of een handtekening word de klant later als de adviseur weg is teruggebeld door de klantenservice van KPN en als er iets niet klopt gaat het feest niet door.

Tenzij de klant anders beslist.

De Adviseur krijgt niks uitbetaald en krijgt een waarschuwing bij valse beloftes zoals een gratis monteur dan wordt er sowieso niet uitbetaald. 

Bij KPN D2D ook al is het uitbesteedt kan daar niet echt veel meer fout gaan anders krijgt de adviseur niet uitbetaald dat mag niet te vaak voorkomen het is hun inkomen.

Wij werken met een veilig VPN werk systeem die wordt gecontroleerd door KPN

Wij moeten ook gewoon aan de regels van KPN houden.(wie goed doet die goed ontmoet)

Wat betreft de korting kunnen wij die ook aanbieden wat op de website staan met soms de uitzondering van een weekend deal.

Al met al is nu het D2D via KPN goed geregeld en betrouwbaar wat de adviseurs betreft.

Het is ook nog steeds 1 van de oudste beroepen van de wereld!

Ik wens iedereen nog fijne feestdagen en een geweldig groen goed jaar!(met KPN natuurlijk)😉


Reageer