Skip to main content

Goedemorgen,

 

Al jaren zeer trouwe en tevreden glasvezel en digitenne (camping) klant. Op 1 januari thuis problemen met tv signaal, gebeld met helpdesk. Medewerker begint niet met het oplossen/analyseren maar vragen te stellen over het feit dat ik 2 profielen onder mijn klantnummer heb. Lang verhaal kort ik had al jaren veel minder hoeven betalen als ik digitenne zou hebben ondergebracht bij mijn alles in 1. Medewerker pushed steeds op Hussel maar ik geef steeds aan dat zeer tevreden ben en niet wil overstappen. Mw geeft aan Digitenne op te zeggen, zegt korting toe en geeft aan dat ik zodra het voorjaar start ik digitenne weer kan toevoegen voor 5 euro op mijn alles in 1. Ik wil gewoon een oplossing voor mij  storing en zeg hem dat ook. Mw zet me in de wacht en daar gaat het mis, gelijk emails dat het Kpn spijt dat ik vertrek? Men heeft niet mij  digitenne stop gezet maar mijn alles in 1( tja geeft te denken na dat pushen op Hussel) per direct met mw nog aan de lijn zijn al mijn diensten  gestopt, komen de smsjes op mobieltjes binnen dat we dubbele data kwijt zijn. Dan volgt er heel veel gedoe, geduld en moet ik elke dienst/korting/abbo voordeel bevechten. Moet ik 2x vrij nemen voor een monteur omdat de eerste het niet opgelost kreeg, zit ik een week zonder tv, betaal ik 2 facturen in 1maand wat dat gaat natuurlijk wel goed! Moet ik 1,5 maand wachten op mijn geld en blijkt gisteren mijn dubbele data nog niet goed te staan. Bellen, mw zet je na uitleg probleem gewoon 34 minuten zonder 1 contact moment in de wacht en hoopt waarschijnlijk dat ik ophang. Wat je uiteindelijk ook doet. Twitter biedt hulp, tja staat inderdaad niet goed  we lossen het komende maand op! Fijn, maar dan nu Spotify, de 1 euro korting komt te vervallen en ik moet voortaan het hele bedrag betalen. Ik had geen korting ik heb het al 8? Jaar gratis omdat dat onderdeel was van mij abonnement! Daarmee werd je gelokt voor een Alles jn 1, en alles wat ik wil is terug naar mijn oude situatie ik had het immers gratis! En niet 1 euro korting. Ik heb niks fout gedaan maar ben na 2 maanden gedoe er ZO klaar mee. Mooi anbod via Twitter hoor, nog 6 maanden korting. Maar ik wil gewoon mijn oude situatie terug! Hoe duw je trouwe klanten naar Ziggo? Vraag voor nu: hebben oude alles in 1 klanten met spotify ook deze mail gekregen over Spotify?

 

 

Beste @Emd67, welkom op het forum. Wat een verhaal zeg! Dit is natuurlijk absoluut niet hoe het zou moeten en hoe ik het graag zou zien. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik een goed beeld krijgen van hoe de situatie op dit moment is en wat ik hierin voor je kan betekenen. Klanten met Alles-in-1 hebben deze mail niet gekregen, dus ik maak me daar inderdaad wel een beetje zorgen om. 


Beste @Emd67, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten. Ik help je graag verder. 


Hoi Marcia, ik wil het profiel wel invullen maar zijn dan al mijn gegevens openbaar? 


Ik heb wat zaken aangevuld. Mijn  glasvezel abonnement stamde nog uit de tijd dat het brons, zilver en goud werd genoemd, en zelfs daarvoor was ik al een 'koper' klant. Extra zuur dus.  Ik hoor het graag als je nog info van mij nodig hebt.


Hoi Marcia, ik wil het profiel wel invullen maar zijn dan al mijn gegevens openbaar? 

Nee hoor, alle velden waarbij de tekst (Privé) vermeld staat zijn alleen door jou en de KPN moderator in te zien.


Goedemorgen, ik ben nog benieuwd of iemand hier nog wat over kan zeggen..?


Niemand🥺


Ja, sorry! Ik heb dit topic donderdag gemist en ben er nu pas weer! :sweat:  Ik zie inderdaad dat dit allemaal geen schoonheidsprijs verdient. We hebben er een behoorlijke rommel van gemaakt. Ik zie dat je op dit moment inderdaad Hussel hebt: we kunnen je niet terugzetten naar Alles-in-1 waar Spotify inbegrepen zit.. Wel zie ik een zonnige zijde aan dit alles: je gaat onder de streep wel minder betalen. Nu al helemaal, in verband met de kortingen, maar ook na de kortingsperiode ga je minder betalen dan dat je voorheen deed. Spotify is nu weliswaar niet meer inbegrepen, maar je basisabonnement is goedkoper geworden. 

Ik ben ook nog even benieuwd of je tv signaal, waar je over belde, nu wel weer naar behoren werkt. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, zijn je vragen inmiddels beantwoord? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?