Skip to main content

KPN app herkent mijn eigen wifi niet

• July 2, 2025
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Het is weer zover, ik ben verbonden met mijn eigen wifi. Het probleem is dat de kpn app mijn eigen wifi niet herkend. Moet ik nu weer voor 187 ste keer alles resetten?

9 reacties

• July 2, 2025

Welke app bedoel je, MijnKPN of Thuis? En welke softwareversie heeft jouw modem? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2025

Net gebeld een onbekend probleem, wachten het wel weer af. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Moidu. Wat vervelend om te horen dat je opnieuw tegen dit probleem aanloopt, helemaal als je al meerdere keren hebt moeten resetten.

Welke app bedoel je, MijnKPN of Thuis? En welke softwareversie heeft jouw modem? 

Zou je hier nog een antwoord op willen geven? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025

De MijnKPN. De Thuis app ziet helemaal niks. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Moidu Je gaf aan dat de Thuis app geen verbinding maakt, is dat op je mobiel of een ander apparaat. Kun je nagaan of je toestel wel is verbonden met je eigen wifi-netwerk thuis? De Thuis app werkt namelijk alleen als je op je eigen wifi zit, via 4G of 5G lukt het niet om contact te maken met de ExperiaBox.

Heb je toevallig meerdere wifi-netwerken in huis (bijvoorbeeld een gastnetwerk of versterkers met een aparte naam)? Dat kan soms voor verwarring zorgen, waardoor de app het modem niet goed weet te vinden.

Wat je ook kunt proberen, is de Thuis app helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Gebruik je een Android-toestel? Dan kun je in de instellingen ook nog even de app-cache legen voordat je hem opnieuw installeert, dat wil soms ook helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 10, 2025

Ik heb inmiddels al uren met de kpn aan de lijn gezeten maar helaas. Ze komen er zelf niet uit heel triest eigenlijk. 

• July 10, 2025

Je hebt in je MijnKPN app je thuis abonnement gekoppeld? Je ziet de facturen van het thuis abonnement staan?

Je hebt alleen WiFi punten van KPN? Geen WiFi punten van een ander merk? Gebruik je ook geen 2de router ofzo?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 10, 2025

Klopt allemaalÂ