Skip to main content

Ik zit vanwege brand in de parkeergarage al 3 maanden zonder glasvezel.

KPN dongel ontvangen met 097 nummer die rechtstreeks in mijn box12 gaat.. werkt prima tot die dus na 7 dagen gedeactiveerd wordt. 

Ik moet sinds januari elke week 3 dagen achter elkaar bellen om van verschillende medewerkers te horen te krijgen dat het zo zou moeten gaan werken echter werkt het na 3 dagen (elke week opnieuw) telkens weer niet…. 😣 

Vorige week vrijdag kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat hij een autorisatie heeft die het “formulier” kan omzeilen en idd, 5 min later deed mijn 4gdongel en dus internet het weer. 

Zouden jullie AUB kunnen kijken wat er telkens mis gaat, ik zou het waarderen als die het vandaag nog voor het weekend gaat doen.

sim:

 

 

Hoi @luukN . Ik ga voor je kijken wat ik kan doen.

Wil je wel je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hoi Erwin bedankt voor de reactie, profiel is aangevuld. 


@luukN .  Normaliter moet ik dit uitbesteden maar dan kun je er het hele weekend op wachten. Ik heb zelf zojuist een poging gedaan. Heeft dat gewerkt? 


@Erwin_ Het werkt bedankt voor de hulp !!!


Ik pak dit voor je op @luukN .  


(ik heb je nieuwe topic verwijderd.  We blijven dit topic gebruiken)


Beste Erwin,

Ik heb een uurtje geleden telefonisch contact gehad met een medewerker voor het opwaarderen voor mijn dongel, ze gaf aan dat het met 5 min zou moeten werken. Helaas werkt het niet 😥.

Zou jij aub nogmaals die dongel van mij kunnen opwaarderen, ik werk vandaag vanuit thuis en 4g via tel is super traag. 

Thanks voor de moeite.


Ik heb er weer een bundel op gezet. Laat je weten of dat gelukt is, @luukN ?


Bedankt Erwin het is gelukt.


@luukN  Ben je al weer toe aan nieuwe? (ik dacht laat ik jou eens voor zijn 😉


Hoi @Erwin_ hij is er zaterdagnacht mee opgehouden, zou jij hem aub weer willen opwaarderen? Bedankt!


Ik heb er weer een bundel bijgezet. Werkt dat ook? 


@Erwin_ bedankt, het werkte dinsdag middag inderdaad weer 👍🏻.

Zou je hem aub weer kunnen opwaarderen zodat die er in het weekend niet mee ophoudt?

Mijn huurbaas belt mij maandag terug (contactpersoon was vandaag niet aanwezig) of dat KPN er onderhand is bij mag. 

Thank you.


Ik heb er weer een bundel opgezet, @luukN 


@Erwin_ hij is er zojuist mee opgehouden, zou je hem aub weer kunnen opwaarderen?



@Erwin_ 


Done. 

Niet om zout in de wonden te strooien maar hoe vordert het herstel eigenlijk ? Is er al zicht op wanneer jij weer verbinding krijgt?


Zojuist contact gehad met de woningbouwvereniging, bellen mij vandaag terug maar ik krijg elke week hetzelfde te horen: KPN mag er nog niet bij… Ben er wel een beetje klaar mee naar 5 maanden als ik heel eerlijk moet zijn, en dat heb ik ze vanochtend ook verteld.. Ik zal hier wel posten wat ik vandaag weer te horen krijg.

Bedankt weer Erwin.


Zojuist contact gehad met de woningbouwvereniging, bellen mij vandaag terug maar ik krijg elke week hetzelfde te horen: KPN mag er nog niet bij… Ben er wel een beetje klaar mee naar 5 maanden als ik heel eerlijk moet zijn, en dat heb ik ze vanochtend ook verteld.. Ik zal hier wel posten wat ik vandaag weer te horen krijg.

Bedankt weer Erwin.

Jeetje, wat een absurde situatie. Zit/zat er asbest in ofzo? 


Nee duurt lang ivm politie onderzoek, Enexis is druk bezig met stroomtoevoer herstel etc… Woningbouw heeft mij nog niet teruggebeld. 

Ik weet niet of jij eens kan kijken of er al contact geweest is met KPN vanuit mijn woningbouw? Ik heb in januari NetwerkNL over de vloer gehad en die gaf aan een verbreking op 100m (in de og parkeergarage). Die mochten er toen niet bij, ik heb wel gehoord dat Ziggo hier wel herstelwerkzaamheden heeft gedaan.

Zou je ook nogmaals die dongel kunnen opwaarderen, hij is nog niet op maar wel veel verbruikt afgelopen dagen.
 

@Erwin_ 


 


Ik denk dat het ticket wat hier ooit voor was automatisch gesloten is.  

Ik wil best een nieuwe aanmaken maar dan is het verwachte scenario dat er een monteur jouw kant op gaat komen. Als ik het verhaal goed lees zal die daar dan niks kunnen doen. Klopt dat? In dat geval zou het verstandiger zijn om een ticket aan te maken als je zeker weet dat KPN daar toegang heeft. (kan ik voor je doen)

(ik waardeer je bundel gelijk op)


Hoi @Erwin_ , de woningbouw heeft niet teruggebeld… ik weet helaas nog niet wanneer netwerknl er bij mag.

Zou jij aub die dongel weer kunnen opwaarderen.


Hoi @Erwin_ , de woningbouw heeft niet teruggebeld… ik weet helaas nog niet wanneer netwerknl er bij mag.

Zou jij aub die dongel weer kunnen opwaarderen.

done


Hoi @luukN, deze situatie klinkt erg bekend, appartementencomplex in Breda? Bij mij heeft glasvezel al die maanden gewerkt, tot ze vorige maand met de elektra aan de slag gingen. Heb nu sinds ruim een maand geen internet/tv meer. Met een monteur van Netwerk NL (die al een aantal dagen daarvoor voor een andere bewoner was langs geweest) de parkeergarage in gegaan en gezien dat alle glasvezelkabels ongeveer doorgesneden waren, terwijl dat toch echt niet de bedoeling was… Ziggo klanten hebben nergens last van. Laurentius stuurde me naar Jansen Huijbregts, zij sturen me naar KPN, zij sturen me naar Netwerk NL, die zegt dat er een opdracht is gestuurd naar VolkerWessels, die zegt dat ze geen opdracht hebben ontvangen. Van het kastje naar de muur en ik word er gek van. De reden dat ik hier ben is eigenlijk omdat ik een dongel wilde aanvragen, maar als ik zie hoeveel moeite jij er voor moet doen weet ik niet of ik dat wel wil 😐 Heb de afgelopen maand al genoeg aan de telefoon gehangen.

 

Maar jij hebt al die tijd al geen verbinding dan? Wat raar. Snap ook niet waarom ze er niet bij mogen. En ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Ik heb het idee dat alles en iedereen langs elkaar heen werkt. Ik zit nu voor de 3e keer te wachten op een telefoontje van de aannemer van Netwerk NL om een afspraak te maken, maar als ik nu lees dat ze er blijkbaar niet bij mogen heeft dat weinig zin natuurlijk. 

 

Sorry, dit was waarschijnlijk allemaal off-topic, maar ik was gewoon verrast precies ditzelfde verhaal tegen te komen. 


Hoi @OtWat,

Ja inderdaad het appartementencomplex in Breda/heuvel.

Ik zit al vanaf december zonder en word idd van het kastje naar de muur gestuurd, ik heb het bellen opgegeven en ben via dit forum contact gaan zoeken.

Dongel is een oplossing echter verwacht er niet teveel van maar het is beter dan niks! 

Hopen dat ze de boel snel eens komen herstellen.