Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 maakt geen connection met 2 CAT6 kabels (PS5 en Wifi versterker)

• 17 maart 2025
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Hi,

Onze KPN box 12 maakt geen connectie met twee cat6 ethernet kabels. De lichten gaan niet branden en er staat bij mijn.modem geen connectie. De ethernet kabels zijn gecontroleerd, maar deze werken. Wat kan een andere reden zijn om dit op te lossen?

Groet,

Rutger2103

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Rutger2103, welkom bij onze community. 

Het is inderdaad vreemd als dit niet werkt als je de kabels hebt gecontroleerd, hoe heb je dit overigens gedaan? Werkt het wel als je dit met een laptop probeert? En heb je ook alle poorten geprobeerd? Zou je ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 10 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

Ik hoor graag van je. 

Bekijk origineel

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24457 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hi ​@Rutger2103, welkom bij onze community. 

Het is inderdaad vreemd als dit niet werkt als je de kabels hebt gecontroleerd, hoe heb je dit overigens gedaan? Werkt het wel als je dit met een laptop probeert? En heb je ook alle poorten geprobeerd? Zou je ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 10 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

Ik hoor graag van je. 

JanD
Superuser
  • 10736 reacties
  • 18 maart 2025

Beste ​@Rutger2103 zijn dit zelf gemaakte kabels of gekochte kabels?