Skip to main content
Vraag

KPN Box 12 steeds wel verbonden met wifi maar geen internet, reset helpt maar even

• March 3, 2025
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Sinds een aanral maanden heb ik problemen met verbinden met internet. De laatste tijd doet het internet het vaker wel dan niet. Zowel op mijn laptop als op mijn telefoon heb ik geen internet. Vreemd genoeg doet youtube het als enige website wél op mijn laptop. Nadat ik vorige week woensdag de klantenservice gebeld heb en ik de modem heb gereset leek alles het weer te doen. Na een aantal dagen niet thuis te zijn geweest waren de problemen terug op zondag. Toen wederom gereset en toen deed alles het weer. Nu op maandag weer geen internet. Ik word er wel een beetje moe van. Je betaalt je scheel (en teveel in Nederland) voor je internet en het is gewoon bagger.

Een aantal zaken:

Ik heb KPN Experia box 12.

Ik heb de modem zowel via kpn.com als handmstig gereset.

Ik heb glasvezel en alles is goed aangesloten en heeft stroom.

Ik heb een laptop en mobiele telefoon aangesloten via het wifi netwerk. Op beide heb ik geen internet

Ik heb geen wifi versterkers en heb die ook niet nodig want het wifi signaal zelf is goed. Ook heb ik nooit eerder een wifi versterker nofig gehad.

Als ik de modem reset dan werkt alles weer voor een dag

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 6, 2025

Goedemiddag ​@Jaap1985 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Kan me heel goed voorstellen dat je hier moe van wordt dus ook goed dat je dit issue via deze weg aankaart. Heeft dit in het verleden allemaal wel goed gefunctioneerd? Omdat je aangeeft dat je hier sinds enkele maanden problemen mee hebt, vermoed ik van wel. Maar goed, dat blijft natuurlijk ook een aanname. Heb je de wifi ook al een keer opnieuw ingesteld op je eigen apparatuur? Daarmee bedoel ik dat je het wifi netwerk vergeet/verwijdert om deze daarna opnieuw te verbinden (je dient dan ook eenmalige het wachtwoord van de wifi opnieuw in te voeren). En is het alleen de wifi waarmee je problemen ervaart? Of is dit ook het geval bij een bekabelde verbinding? Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken!