Skip to main content

Beste mensen.

Sinds 2 maanden nu heb ik de box 12 en alles werkt prima. Alleen het internet lampje blijft knipperen. Daarnaast is in de wifi lijst nog steeds het vorige modem actief/zichtbaar. Deze box 12 staat er niet bij. Moet ik wellicht de box even van de stroom afhalen? Heb ik in het beging zonder succes al een paar keer gedaan.

Daarnaast is in de wifi lijst nog steeds het vorige modem actief/zichtbaar. 

Dat is normaal. Een andere Experiabox of KPN Box laad automatisch de WiFi instellingen van het vorige exemplaar. Zo hoeft u niet al uw apparaten opnieuw aan te melden.


Hallo @rudine, welkom op het KPN forum! De plek waar klanten elkaar helpen met het vinden van antwoorden, zoals nu ook is gebeurd. :smile:

Daarnaast is in de wifi lijst nog steeds het vorige modem actief/zichtbaar. 

Dat is normaal. Een andere Experiabox of KPN Box laad automatisch de WiFi instellingen van het vorige exemplaar. Zo hoeft u niet al uw apparaten opnieuw aan te melden.

Ik heb nog wel een kleine toevoeging: dat het internetlampje knippert, is ook normaal. Dit betekent namelijk dat er data-overdracht plaats vindt. Niets om je zorgen over te maken dus. :blush:


Begreep ik al. Het gaat om het eerste lichtje links, die van contact zoeken met de wifi. Maar goed alles werkt iig.