Skip to main content

Sinds vorige week hebben wij KPN glasvezel met een Box 12. Ik wil graag mijn eigen Wifi blijven gebruiken en de Wifi op de Box 12 uitzetten. Hiervoor is een knop aanwezig aan de zijkant, echter wat ik ook doe, kort indrukken, lang indrukken. Het Wifi lampje blijft stug groen en ik kan het Wifi punt nog steeds benaderen. Hoe krijg ik hem uit?

Hi @Shortputty, lekker frustrerend dat het maar niet lukt om de wifi uit te zetten :confused:

Zou je eens kunnen kijken of je de wifi voor zowel 2,4Ghz als 5Ghz uit kunt zetten via het menu van de BOX 12? 


Ik heb inmiddels onze Wifi accesspoints hetzelfde ssid en wachtwoord gegeven als de KPN Box, zo is alles weer gelijk. Ik wist niet dat de Wifi van de Box 12 uitgezet kon worden vanuit het menu, ik dacht namelijk te hebben gelezen dat via de externe knop de enige mogelijkheid was, maar misschien heeft KPN de mogelijkheden inmiddels verruimd. Het probleem is in ieder geval opgelost, bedankt voor de tip.


Top dat je het op deze manier op hebt weten te lossen en bedankt dat je het nog even laat weten :slight_smile:


Hi,

 

Ik heb de KPN Box 12 en als ik de wifi uit wil zetten met het knopje/toets aan de zijkant blijft het wifi lampje gewoon branden. Hoe kan ik de wifi toch uitzetten?


Het knopje moet vrij lang ingedrukt worden heb ik ergens gelezen.


Het knopje moet vrij lang ingedrukt worden heb ik ergens gelezen.

Top het heeft gewerkt , idd heel lang zeker 20-30 seconden. Bedankt!