Skip to main content
Antwoord

KPN Buitengebied latency van 1500+

• March 9, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een paar jaar KPN buitengebied. Sinds er begin Februari onderhoud is geweest heb ik regelmatig periodes waarin mijn latency van gemiddeld 20-40 oploopt naar 1500+. Dit duurt dan ongeveer 10 minuten waarna het alsof er niks aan de hand was weer terug loopt naar 20. Dit levert nogal wat frustraties op.

Is er een manier om erachter te komen of dit door mijn netwerk komt en ook precies welk apparaat dit veroorzaakt?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Craz, welkom op onze community! Dit klinkt als een issue in de verbinding. Zou je hierover eens met ons willen bellen? Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken.
Als de verbinding goed is en de oorzaak toch in een van jouw apparaten zit is het wat lastiger zoeken. Het makkelijkst is dan vaak alles even uit te schakelen of te ontkoppelen en dan stuk voor stuk alles weer in te schakelen.

Laat je ons weten hoe het afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 9, 2025

Beste ​@Craz je hebt dus een modem en een 4G-router van KPN?

Geef de modem eens een fabrieks-reset en de 4G-router ook en sluit dan de 4G-router weer aan als nieuw uit de doos.

Haal je nu wel ‘gezonde’ waarden?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2025

Hoi ​@Craz, welkom op onze community! Dit klinkt als een issue in de verbinding. Zou je hierover eens met ons willen bellen? Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken.
Als de verbinding goed is en de oorzaak toch in een van jouw apparaten zit is het wat lastiger zoeken. Het makkelijkst is dan vaak alles even uit te schakelen of te ontkoppelen en dan stuk voor stuk alles weer in te schakelen.

Laat je ons weten hoe het afloopt?