Skip to main content

Kan ik alleen internet van KPN nemen en dan op mijn smart-tv de apps van Ziggo en Caiway installeren.
Ik heb namelijk zakelijk van zowel Ziggo als Caiway een account waardoor ik dan geen tv pakket hoef te nemen bij KPN. Scheelt een hoop geld.

Ziggo heeft alleen voor Android een app voor televisies. En daarvan weet ik zeker dat deze alleen werkt via de eigen Ziggo aansluiting. Dus, net als bij KPN, zelfs niet via een andere Ziggo aansluiting en zeker niet aansluiting van andere provider.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vanaf-nu-beschikbaar-ziggo-go-beta-app-voor-apple-tv-android-tv-en-amazon-fire-tv-57872

Volgens mij heeft Caiway helemaal geen app voor televisies. Alleen voor tablet en smartphone. En via een website.

KPN heeft een app voor Samsung en LG. Ook deze werken alleen op de aansluiting thuis. Sinds zomer 2021 ook voor Sony en Philips Android toestellen.

Je kunt natuurlijk wel Chromecast gebruiken om op een tv te kijken. Dat ondersteunen beide bedrijven (en KPN :wink: ) via de apps in tablet en smartphone en via de website met Google Chrome browser.