Skip to main content

Als ik Windows10, Edge opstart om naar de kpn site (kpn.com) te gaan zie ik het volgende:

 

Bad request

Your browser sent a query this server could not understand.

 

Via Chrome is de site wel te bereiken!

Hoi @AndreWrdn, hier werkt het wel. kpn.com

Welke versie van Edge heb je? Zijn alle updates up-to-date?
Welke anti-virus/firewall gebruik je?


Alle updates uitgevoerd dus van allemaal de laatste versie Norton firewall.

 

En net nog geprobeerd: doet nog steeds raar. De link in het mailtje dat er een forum bericht werkt, ik kom op een kpn pagina, maar daar moet ik inloggen en dan gaat het weer verkeerd

Ga nog wat “spelen”om te zien wat ik wel en niet kan 


Wat gaat er verkeerd? Krijg je een foutmelding? Kun je een screenshot van de foutmelding plaatsen?


Ik krijg een mailtje dat er een reactie is. Klik op de link en zie de discussie. Wil natuurlijk reageren en daarvoor moet ik inloggen. Klik daarop en zie het volgende scherm:

Heb intussen de geschiedenis opgeschoond (wat houden die browsers informatie lang weg) maar dat hielp dus niet. En (in Edge!) werkt verder geen enkele link waar kpn.com in voorkomt. Dus ook de link naar productgegevens etc

Zolang ik binnen forum.kpn.com blijf kan ik van pagina wisselen, alslleen zodra ik naar kpn.com wil krijg ik de foutmelding

 

 


@AndreWrdn 

Gebruik je Edge Chromium ? 

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.


 


Heb je chrome als standaard browser staan? De screenshot lijkt van Chrome te zijn. Chrome up-to-date?


Wat gebeurd er als je Edge als standaard browser instelt? 
 

*toevoeging, wat gebeurd er als je Norton tijdelijk uitzet? Lukt het dan wel?


Edge is standaard browser, ook zo ingesteld. Screenprint is inderdaat van Chrome, anders kom ik het forum niet op en ja Edge heeft laatste updates.

Edge is gewoon te gebruiken! Alleen niet naar kpn.com. Dus ik kan wel lezen  maar als ik iets wil beantwoorden moet ik bij inloggen langs kpn.com

 


Even voor de duidelijkheid, je gaat via een e-mail melding dat er een bericht is, via de link in de e-mail naar het forum, klopt dit? En dan kun je niet inloggen om een reactie op het forum te plaatsen? 

Welke browser start dan op, Edge of Chrome? 


Ik krijg een mail, klik op de link, daarna opent de pagina met de laatste toevoeging (via Edge!). Om een antwoord te geven moet ik inloggen, dat lukt dus niet. Zolang ik binnen forum.kpn.com blijf kan ik heen en weer navigeren, ga ik (bijvoorbeeld om in te loggen naar kpn.com gaat het fout En natuurlijk start Edge op, is immers de default webbrowser

 


Ik kan niet zeggen waar het aan ligt.


Als je norton tijdelijk uitzet, wat gebeurd er dan?
 

Ik heb hier Chrome getest, Edge getest en Mozilla getest, alles werkt hier wel.
 

Heb je ook de laatste windows 10 updates?


Andre,

Kan best zijn dat een moderator iets verkeerds heeft ingeplakt. 

Ga daarom even in het hoofdscherm van dit forum naar jouw Inlogpunt (het icoontje naast stel een vraag), druk daar op en doe “prive berichten.”

Waarschijnlijk heb je hem dan ook in Edge. 


Vanuit Edge naar KPN.com! En dat maakt niet uit of ik probeer in te loggen, gewoon naar de kpn site wil gaan, whatever. Dus….

En de link waar Zet Chrome on staat: ik ben er over aan het denken van een oudere notebook een Chromebook te maken, dus ik kijk nog steeds alleen in dit scherm naar Edge


En je weet zeker dat je de geschiedenis in Edge hebt verwijdert en niet in Chrome, domme vraag misschien, soms denken mensen dat de geschiedenis van Chrome en Edge hetzelfde is.


@AndreWrdn , misschien kun je nog even rustig de aan jou gevraagde vragen bekijken.


Hier op het forum helpt de klant de klant, vrijwillig, over het algemeen naast uiteraard de KPN medewerkers. 


In het bovenstaande verhaal zijn alle vragen van anderen beantwoord:

Welke versie van Edge heb je? Zijn alle updates up-to-date?

Welke anti-virus/firewall gebruik je?

Laatste versie van Edge, alle updates Norton

Wat gaat er verkeerd? Krijg je een foutmelding? Kun je een screenshot van de foutmelding plaatsen?

k krijg een mailtje dat er een reactie is. Klik op de link en zie de discussie. Wil natuurlijk reageren en daarvoor moet ik inloggen. Klik daarop en zie het volgende scherm:

Heb je chrome als standaard browser staan? De screenshot lijkt van Chrome te zijn. Chrome up-to-date?

Wat gebeurd er als je Edge als standaard browser instelt? 
 *toevoeging, wat gebeurd er als je Norton tijdelijk uitzet? Lukt het dan wel?

Edge is standaard browser, ook zo ingesteld. Screenprint is inderdaat van Chrome, anders kom ik het forum niet op en ja Edge heeft laatste updates.

Even voor de duidelijkheid, je gaat via een e-mail melding dat er een bericht is, via de link in de e-mail naar het forum, klopt dit? En dan kun je niet inloggen om een reactie op het forum te plaatsen? 

Welke browser start dan op, Edge of Chrome? 

Ik krijg een mail, klik op de link, daarna opent de pagina met de laatste toevoeging (via Edge!). Om een antwoord te geven moet ik inloggen, dat lukt dus niet. Zolang ik binnen forum.kpn.com blijf kan ik heen en weer navigeren, ga ik (bijvoorbeeld om in te loggen naar kpn.com gaat het fout En natuurlijk start Edge op, is immers de default webbrowser

Vanuit Edge naar KPN.com! En dat maakt niet uit of ik probeer in te loggen, gewoon naar de kpn site wil gaan, whatever. Dus….

En de link waar Zet Chrome on staat: ik ben er over aan het denken van een oudere notebook een Chromebook te maken, dus ik kijk nog steeds alleen in dit scherm naar Edge

En je weet zeker dat je de geschiedenis in Edge hebt verwijdert en niet in Chrome, domme vraag misschien, soms denken mensen dat de geschiedenis van Chrome en Edge hetzelfde is.

Ja ik weet het zeker, de geschiedenis van Edge

 

De plaatjes (screenprints staan hier boven

 


Probeer Edge eens te resetten onder Instellingen en meer  

Lukt het dan nog niet, verwijder edge via Instellingen, onderdeel Apps, Apps en onderdelen.

Via de store kun je Edge dan herinstalleren.

 


Is gelukt, ben alleen nieuwsgierig welke instelling er voor gezorgd heeft dat het fout ging. Heb nu (bij het typen van deze tekst) weer kpn.com toegang via Edge


Is gelukt, ben alleen nieuwsgierig welke instelling er voor gezorgd heeft dat het fout ging. Heb nu (bij het typen van deze tekst) weer kpn.com toegang via Edge

Blame it on Microsoft? 😉 Maar fijn dat het is gelukt!

(Vorige week waren op de computer van mijn ouders alle e-mailaccounts weg in de windows e-mailapp, foetsjie, dus zeg het maar 🙂 Uiteindelijk weer goed gekomen, maar soms weet je het gewoon niet.)

 


Reageer