Skip to main content
Vraag

kpn.com/storing geeft alleen op KPN-adressen aan of er een storing is

• July 23, 2026
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hoi,

kom net thuis doet internet het niet, ga je checken, oke storing in de buurt, maar dan ben je wel benieuwt doe groot die buurt is dus, je checked een ander huis nummer…. geen storing… das vreemd want das toch echt wel heel erg bij mij huis, oke check nog een ander huisnummer, oke die heeft wel storing,  maar nu komt het, van het huisnummer met storing weet ik dat ze ook KPN heeft, dus nog een ander nummer checken, eentje van je weet dat die ZIggo heeft,  nog een paar controleren, ja ziggo= geen storing KPN is wel stroring dus schijnbaar weer die storingsmelder of je wel of geen KPN hebt en geeft die alleen storing als je het hebt.

maar oke, kan ik nu nog checken hoe groot die storing is, van de mensen die valk bij wonen weet ik van aantal wel wat ze hebben maar iets verder weg niet,  zou graag alleen postcode invullen zonder nummer of te zien hoe groot die storing is, kan dat (ergens anders) , daarnaast is het niet schenking van de AVG of zo, dat je dus kunt zien of iemand KPN heeft of niet ? 

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Hallo ​@retep_ ,

maar oke, kan ik nu nog checken hoe groot die storing is, 

Dat zou je kunnen navragen bij de klantenservice. Daar hebben ze meer overzicht over de omvang  van de storing. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 25, 2026

storing was 2 dagen geleden, gelukkig is de die al opgelost, en ondertussen ook bekend dat het niet alleen mijn straat was, bij de supermarkt in de wijk hadden ze er ook last van, hoorde ik later. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@retep_. Gelukkig is de storing inmiddels weer opgelost en kun je weer internetten! Dat is het belangrijkste, al begrijp ik ook wel dat je soms wilt weten wat de omvang van de storing is. Dat kun je een indruk geven wat de urgentie is. 

Daar hebben we helaas geen tools voor op onze website om dat als klant te checken. Zoals ​@Noordzee aangeeft kan de klantenservice wel voor je controleren om hoeveel adressen het gaat en is eventueel aan te geven welke postcodes getroffen zijn. 

Werd je ook wel via SMS op de hoogte gehouden van de verwachte oplostijd? Dat kan je ook goede informatie geven over hoe snel het opgelost is. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 27, 2026

nee, ik heb wel gekeken, of er een mogelijkheid was om een mail of SMS te krijgen maar die mogelijkheid heb ik niet zien staan. ( en heb ook geen SMS of mail ontvangen ), kon op de storingspagina zien dat er een storing was, niet meer en niet minder. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat zou normaal automatisch moeten gaan als je contactgegevens goed geregistreerd staan. Zou je eens in de MijnKPN app onder je Profiel (rechtsboven), Account, Inloggegevens of daar je mobiel nummer correct staat? 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 28, 2026

ik zie bij inloggegevens in mijn KPN wel mijn e-mail en mobiele gegevens staan.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ok, dan staat het daar goed. Dan weet ik niet zo goed waarom je geen SMS hebt gehad. Je zou voor de zekerheid nog eens kunnen met bellen met ons om te checken of het overal goed staat. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 3, 2026

Hallo ​@retep_ ,

maar oke, kan ik nu nog checken hoe groot die storing is, 

Dat zou je kunnen navragen bij de klantenservice. Daar hebben ze meer overzicht over de omvang  van de storing. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

@retep_ 

Heb je al nagevraagd bij de klantenservice of alles goed staat in de administratie? Zodat je de volgende keer automatisch bericht krijgt…