Skip to main content
Beantwoord

KPN diensten werken niet meer

• 25 februari 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Jason Lammers
Nieuwkomer

Goedemiddag 

bij ons doet het internet en de televisie het niet meer. Op de experia box brandt het oranje lampje. Nu heb ik zowel de stekker uit de experia box gehaald, de stekker uit het televisie kastje, stekker uit het glasvezel kastje. Dit werkt helaas allemaal niet. Het lampje blijft oranje en ik blijf een melding krijgen dat de breedband verbinding het niet doet. De experia box zelf heb ik met de herstel knop geprobeerd. Dan gaat hij van oranje branden naar oranje knipperen. Zet ik hem daarna uit en weer aan na 30 sec brandt hij rood. Door de reset knop in te drukken, brandt hij weer oranje. Tot heden werkt er nog niks.

kan iemand mij helpen 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Jason Lammers 

Ik adviseer je te bellen met de storingsdienst van KPN via telefoonnummer 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik heb geen internet of ik heb een storing

Een medewerker van de storingsdienst zal dan een lijnmeting gaan verrichten op jouw glasvezelverbinding tussen de wijkcentrale en jouw woning, om te zien waar het probleem zich bevind, en wat daarin de vervolg stappen zijn.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen.

Bekijk origineel

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jason Lammers 

Ik adviseer je te bellen met de storingsdienst van KPN via telefoonnummer 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik heb geen internet of ik heb een storing

Een medewerker van de storingsdienst zal dan een lijnmeting gaan verrichten op jouw glasvezelverbinding tussen de wijkcentrale en jouw woning, om te zien waar het probleem zich bevind, en wat daarin de vervolg stappen zijn.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen.

Reageer