Skip to main content

 

Ik heb een KPN box 12. Volgens athom ligt het niet aan de homey maar zou het aan de router kunnen liggen. Omdat de mi light wel goed functioneert.

 

Wie heeft advies?

Henk Drost

Jan 8, 2021, 11:56 GMT+1

Ik heb een i box en mi light regelaar voor led strips. Als ik deze toevoeg in homey werkt het en paar keer (of niet). Ik heb flow om bij beweging lamp aan te doen en bij geen beweging uit. Het werkte prima al een jaar. Heb nu WiFi van kpn en steeds krijg ik snel of na meer minuten/uur melding dat bridge niet gevonden kan worden. Ibox heeft vast ip adres.

Dus steeds modem uit, opnieuw inlezen in homey. De app van mi light houdt het wel in geheugen.

Graag advies.

Nelleke

Attachment(s)
Screenshot_2021-01-03-14-17-02-401_com.mi.globalbrowser.jpg
Screenshot_2020-12-29-22-09-29-815_com.mi.globalbrowser.jpg

This email is a service from Athom.

pPM6DEE-V2KK]

 

Niemand die reageert? En kastje naar de muur situatie. ? HELP


Ligt aan de KPN Box. In een bekend probleem. Chromecast en sommige printers zijn ook steeds kwijt. Word aan gewerkt.


Dank je voor jouw reactie Nick. Want ik werd echt hopeloos, hoe op te lossen. Maar nu ben ik benieuwd hoe je dit weet en hoe ik weet dat het opgelost is? Want vanmorgen gebeld met KPN en 4 medewerkers verder nog steeds dat het niet aan de box kan liggen. Zou niets van bekend zijn.


Over het chromecast probleem bij de KPN Box loopt een topic waar nu al 153 reacties in zijn geplaatst:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/chromecast-en-kpn-experia-box-v12-506222

 


👍


@Schorpioentje in het topic dat Nick83 noemt zal ik een update plaatsen zodra deze beschikbaar is.